بازدید وزیر کار از کارخانه زغالشویی زرند

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از کارخانه زغالشویی زرند بازدید کرد. به گزارش نذیر کرمان از زرند، سید صولت مرتضوی صبح امروز در بدو ورود به شهرستان زرند مورد استقبال رسمی مسؤولان شهرستان قرار گرفت و از کارخانه زغال‌شویی زرند بازدید کرد. در حاشیه این بازدید سید صولت مرتضوی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: […]


وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از کارخانه زغالشویی زرند بازدید کرد.

به گزارش نذیر کرمان از زرند، سید صولت مرتضوی صبح امروز در بدو ورود به شهرستان زرند مورد استقبال رسمی مسؤولان شهرستان قرار گرفت و از کارخانه زغال‌شویی زرند بازدید کرد.

در حاشیه این بازدید سید صولت مرتضوی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هدف از بازدید این کارخانه ابتدا ابلاغ سلام رئیس‌جمهور به کارگران و هدف دوم نظارت میدانی بر تولید شرکت‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است. مرتضوی در خصوص کارخانه زغالشویی زرند کرمان بیان داشت: این مجموعه بسیار مجموعه عظیمی است که اساسا سالانه ۲ میلیون تن زغال تولید می‌کند و ظرفیت تولید زغال کشور هم ظرفیت بالایی است.

 وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: متاسفانه به دلایل مختلف کارخانه زغال‌شویی زرند کمتر از ظرفیت اسمی خود کک تولید می‌کند.

وی عنوان کرد: امروز اینجا هستیم تا ضمن نظارت میدانی و حضور در جلسات با مسؤولان استانی و شرکت‌های استان طرحی نو برای تداوم خدمت و توسعه در این حوزه در شأن کارگران و اقتصاد کشور داشته باشیم.

پایان پیام/۸۰۰۱۸/ب





بازدید وزیر کار از کارخانه زغالشویی زرند

منبع: فــارس
? بازدید وزیر کار از کارخانه زغالشویی زرند