بازدید رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه گلباف از مدارس

رئیس اداره آموزش وپرورش منطقه گلباف از مدارس شمالی منطقه بازدید کرد. به گزارش راه ارمان سید محمد میرتاج الدینی رئیس اداره آموزش وپرورش منطقه گلباف همراه با میلاد طاهری کارشناس روابط عمومی  از مدارس شمالی منطقه گلباف بازدید کردند. میر تاج الدینی در بازدید در جمع دانش آموزان گفت: یاد و خاطره حماسه سازان […]

رئیس اداره آموزش وپرورش منطقه گلباف از مدارس شمالی منطقه بازدید کرد.

به گزارش راه ارمان سید محمد میرتاج الدینی رئیس اداره آموزش وپرورش منطقه گلباف همراه با میلاد طاهری کارشناس روابط عمومی  از مدارس شمالی منطقه گلباف بازدید کردند.

میر تاج الدینی در بازدید در جمع دانش آموزان گفت: یاد و خاطره حماسه سازان هشت سال دفاع مقدس، فرارسیدن بهار تعلیم و تربیت و آغاز سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس را به همکاران، دانش آموزان، از اهتمام و زحمات ارزشمند فرهنگیان ساعی و پر تلاش در راستای خدمت رسانی به دانش آموزان منطقه گلباف تقدیر و تشکر می کنم.

رئیس اداره آموزش وپرورش منطقه گلباف خاطر نشان کرد: امیدوارم سال تحصیلی جدید با وفاق و یکدلی مجموعه و همدلی کلیه همکاران و به خصوص همراهی اولیای گرامی، سالی پر از موفقیت برای دانش آموزان، فرهنگیان و آموزش و پرورش منطقه  باشد و زمینه تحقق اهداف متعالی نظام تعلیم و تربیت اسلامی و آموزش حضوری دانش آموزان فراهم و هر روز شاهد شکوفایی استعدادهای دانش آموزان عزیز در عرصه های مختلف باشیم.

انتهای پیام/ تاج الدینی




بازدید رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه گلباف از مدارس

منبع:آرمـان
? بازدید رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه گلباف از مدارس