بازدید دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی سیرجان از مناطق عملیاتی

دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی سیرجان در اردوی راهیان نور از مناطق عملیاتی بازدید کردند. به گزارش خبرنگار گروه استان‌های فت فتو از سیرجان، مراسم اعزام دانشجویان اردوی راهیان نور و بازدید از مناطق جنگی و عملیاتی کشور به همت معاونت فرهنگی و دانشجویی و بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی سیرجان برگزار شد. علی یعقوبی پور […]

دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی سیرجان در اردوی راهیان نور از مناطق عملیاتی بازدید کردند.

بازدید دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی سیرجان از مناطق عملیاتی

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های فت فتو از سیرجان، مراسم اعزام دانشجویان اردوی راهیان نور و بازدید از مناطق جنگی و عملیاتی کشور به همت معاونت فرهنگی و دانشجویی و بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی سیرجان برگزار شد.

علی یعقوبی پور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سیرجان در این‌باره با توجه به اهمیت ۲۲ اسفند روز بزرگداشت مقام شهدا گفت: ارزش‌ها و خاطرات هشت سال دفاع مقدس نیز یک گنجینه ارزشمند فرهنگی است و اردوهای راهیان نور، حرکتی ماندگار به مثابه فناوری نو برای استفاده‌ نسل جوان امروز و آینده از این میراث گرانبها به شمار می رود.

بازدید دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی سیرجان از مناطق عملیاتی

یعقوبی پور بیان کرد: براساس دستورالعمل‌ها معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در رویکرد جدید خود، ترویج روزافزون فرهنگ ایثار و شهادت و گسترش اردوهای راهیان نور با تکیه بر ایجاد زمینه برای زیارت با معرفت معراج شهدا و کربلای ایران را در دستور کار قرار داده است. امید است با تحقق این رویکرد، گامی در تعالی و مقاوم‌سازی فرهنگی خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی برداشته شود و روح بلند امام خشنود حرکتی در جهت مطالبات فرهنگی مقام معظم رهبری شکل گیرد.

علی سرچمی معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی سیرجان هم با تشریح جزئیات اعزام دانشجویان به اردوی راهیان نور، بیان کرد: با همت و تلاش معاونت فرهنگی دانشجویی و بسیج دانشجویی دانشجویان برادر به تعداد ۱۳ نفر و دانشجویان خواهر به تعداد ۳۴ نفر به مدت ۶ روز به اردوی راهیان نور اعزام شدند.

دانشجویان شرکت کننده در این اردو از مناطق مقبره علی بن مهزیار در اهواز، معراج الشهدای اهواز، اروندرود منطقه عملیاتی والفجر هشت و … بازدید کردند.

انتهای پیام/۴۰۶۲/




بازدید دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی سیرجان از مناطق عملیاتی

منبع:آنـــا
? بازدید دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی سیرجان از مناطق عملیاتی