بازدید خبرنگاران از چند پروژه در حال احداث شهرداری کرمان

خبرنگاران کرمانی از چند پروژه در حال احداث شهرداری کرمان بازدید و در جریان آخرین فعالیت‌های این نهاد در پروژه‌های شهدای خلبان، سه‌راهی اتصال بلوار آزادگان به میدان کوثر، بوستان شهید سلیمانی و غیره قرار گرفتند. به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، وحید خطیبی معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری کرمان امروز در بازدید […]


خبرنگاران کرمانی از چند پروژه در حال احداث شهرداری کرمان بازدید و در جریان آخرین فعالیت‌های این نهاد در پروژه‌های شهدای خلبان، سه‌راهی اتصال بلوار آزادگان به میدان کوثر، بوستان شهید سلیمانی و غیره قرار گرفتند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، وحید خطیبی معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری کرمان امروز در بازدید از پروژه پل شهدای خلبان که با حضور خبرنگاران صورت گرفت، اظهار داشت: هزینه این طرح طبق برآورد پیمانکار سالانه ۶۰ میلیارد تومان است و این پروژه دارای دو فاز بوده که تاکنون ۸۰ میلیارد تومان برای فاز ۱ هزینه شده است.

علیزاده معاون فنی منطقه ۲ شهری کرمان نیز در ادامه در خصوص پروژه ۳ راهی اتصال بلوار آزادگان به میدان کوثر گفت: این پروژه در دو فاز بوده که فاز اول آن اجرا شده و فاز دوم آن نیز ظرف چند ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید، ۶۰۰ میلیارد تومان هزینه تفکیک این سه راهی بود، نزدیک به ۲۰ میلیارد تومان نیز صرف هزینه‌های زیرسازی و آسفالت و جدول.گذاری شده است.

حسین سعید معاون حمل‌ونقل امور زیر بنایی منطقه ۱ شهر کرمان نیز در این بازدید درباره پروژه بوستان شهید سلیمانی اذعان کرد: این بوستان در دو فاز طراحی شده و فاز اول آن به مساحت ۴ هزار مربع با صرفه‌جویی‌های به عمل آمده بالغ بر ۴ میلیارد تومان هزینه برده است.

وی ادامه داد: ۶۰ درصد از فاز ۲ انجام شده است، در مجموع این دو فاز دارای امکانات رفاهی چون وسایل ورزشی رینگ پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری و رستوران و سرویس بهداشتی هستند.

علی میرزایی، معاون حمل‌ونقل امور زیر بنایی منطقه ۴ شهر کرمان نیز در بازدید خبرنگاران از پروژه بهسازی بلوار ۲۲ بهمن، خاطرنشان کرد: این پروژه دارای دو فاز بود که عملیات اجرایی فاز اول آن از اسفند سال گذشته آغاز شده و تا دو ماه دیگر به پایان می‌رسد و هزینه‌ای بالغ بر ۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان در بر داشته و دارای مساحت ۱۳ هزار و پانصد متر مربع است.

حمید مردادی، معاون خدمات شهری منطقه ۳ نیز با تاکید بر پروره بازگشایی معابر اطراف بیمارستان باهنر کرمان یادآور شد: طبق توافق شهرداری و دانشگاه علوم پزشکی، شهرداری املاک اطراف بیمارستان باهنر را تخریب و بارگیری کرده است و فقط بحث اتاقک برق در ضلع شرقی بیمارستان در خیایان قرنی باقی مانده که مسوولان دانشگاه علوم پزشکی در حال رایزنی با اداره برق هستند تا تعیین تکلیف شود.

وی ادامه داد: در این پروژه ۷ هزار و ۵۰۰ تن خاک و نخاله از منطقه جمع‌آوری شده است.

 جلالی، معاون خدمات شهری منطقه ۳ نیز ضمن بازدید خبرنگاران از بهسازی معابر در محدوده پل ابتدای خیابان بهمنیار به آزادی یادآور شد: تعریض این معبر از سال گذشته آغاز شده و تاکنون ۲۲ ملک تملیک و تخریب شده است و ۴ باب مغازه باقی مانده که تملک آنها توسط شهرداری انجام شده که در ماه‌های آینده شاهد تخریب و تعریض این معبر هستیم.

پایان پیام ۸۰۰۶۶





بازدید خبرنگاران از چند پروژه در حال احداث شهرداری کرمان

منبع: فــارس
? بازدید خبرنگاران از چند پروژه در حال احداث شهرداری کرمان