کل اخبار 112398 اخبار امروز : 12
  • تاریخ : یکشنبه - ۳۰ - اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 - May - 2024
  • ساعت :

    بازدید از مدارس محل اسکان میهمانان نوروزی

    کرمان(فت فتو) – مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان در پنجمین روز از سال ۱۴۰۱ از مدارس اسکان میهمانان نوروزی در سیرجان بازدید کرد. به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، رضا رضایی ضمن بررسی و ارزیابی وضعیت اسکان و نحوه ارائه خدمات به مسافران فرهنگی در سیرجان، […]

    کرمان(فت فتو) – مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان در پنجمین روز از سال ۱۴۰۱ از مدارس اسکان میهمانان نوروزی در سیرجان بازدید کرد.

    به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، رضا رضایی ضمن بررسی و ارزیابی وضعیت اسکان و نحوه ارائه خدمات به مسافران فرهنگی در سیرجان، اظهار کرد: مسئولان و عوامل ستاد اسکان فرهنگیان در کشور، باید با استفاده از تمام ظرفیت های موجود، برای میزبانی مناسب و در شأن جامعه فرهنگیان، اهتمام ورزند.

    وی اظهار داشت: به منظور تکریم مسافران و مهمانان نوروزی آموزش و پرورش استان کرمان از همه توان، ظرفیت و امکانات خود استفاده کرده ایم و با تجهیز مراکز اقامتی و استفاده از نیروی انسانی مجرب و متعهد و رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی تلاش کرده ایم سفر خوش و خاطره انگیزی برای این عزیزان فراهم شود.

    رضایی بیان کرد: برای اسکان مسافران با توجه به شرایط خاص به لحاظ شیوع ویروس کرونا و تاکید بر رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، مدارسی برای پذیرش در نظر گرفته شد که از لحاظ بهداشتی شرایط مناسبی داشته باشد.

    مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: بیشتر میهمانان پذیرفته شده در ستادهای اسکان نوروزی فرهنگیان استان کرمان به ترتیب از استان های خراسان رضوی، اصفهان، تهران، شهرستان های استان کرمان، خراسان شمالی، فارس، خراسان جنوبی و مازندران بوده اند.

    رضایی یادآور شد: شهرستان های کرمان، سیرجان، راور، شهربابک، بم و انار به ترتیب بیشترین آمار پذیرش و اسکان میهمانان نوروزی را در استان کرمان به خود اختصاص داده اند.

    وی با اشاره به راه اندازی ۱۷پایگاه اسکان در شهرستان ها و مناطق استان کرمان افزود: ۲۳۹ مدرسه در قالب ۲ هزار و ۱۲۳کلاس درس و خوابگاه، اردوگاه های دانش آموزی، دانشگاه فرهنگیان، خانه های معلم، سالن های ورزشی و نمازخانه های مدارس این اداره کل در سراسر استان پس از تجهیز و آماده سازی در اختیار میهمانان نوروزی قرار گرفته است.

    رضایی گفت: ۲۵ هزار و ۳۷۱ نفر روز مسافر در قالب ۱۸ هزار و ۶۰۶ خانوار از ۲۶ اسفند سال گذشته تا ششمین روز از سال جاری در ستادهای اسکان مسافران نوروزی آموزش و پرورش این استان اسکان داده شده اند.




    بازدید از مدارس محل اسکان میهمانان نوروزی

    منبع: پــانا
    ? بازدید از مدارس محل اسکان میهمانان نوروزی

    نوشته های مشابه

    گسترش اعتراضات به تخلفات انتخاباتی در شهرستان‌های بافت، رابر و ارزوئیه
    19 - اسفند - 1402

    گسترش اعتراضات به تخلفات انتخاباتی در شهرستان‌های بافت، رابر و ارزوئیه

    موجی از گزارش‌ها و اعتراضات شهروندان در شهرستان‌های بافت، رابر و ارزوئیه در استان کرمان، نشان از نارضایتی گسترده نسبت به نحوه برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی دارد.

    چهل‌ودومین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز برگزار شد
    30 - بهمن - 1402

    چهل‌ودومین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز برگزار شد

    بم (نذیر کرمان) – مدیر آموزش و پرورش شهرستان بم از برگزاری چهل و دومین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز همزمان با اعیاد شعبانیه خبر داد. حسین الله‌آبادی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه بیان کرد: قرآن، تنها کتابی است که از زمان نزول تاکنون دستخوش تغییر نشده و هرکس که برای احیای فرهنگ قرآنی تلاش […]

    جایگاه جانبازان نزد خداوند بسیار رفیع است
    28 - بهمن - 1402

    جایگاه جانبازان نزد خداوند بسیار رفیع است

    کرمان (نذیر کرمان) – مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به جایگاه والای جانبازان نزد پروردگار گفت: ایثارگران و جانبازان برای جهاد در راه خدا از مال و جان خود می‌گذرند. مراسم تجلیل از دانش‌آموزان و فرهنگیان جانباز حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان همزمان با سالروز ولادت حضرت ابوالفضل(ع) و روز جانباز با […]

    راهپیمایی عشایر منطقه سرزه از توابع شهرستان ریگان/ فیلم
    27 - بهمن - 1402

    راهپیمایی عشایر منطقه سرزه از توابع شهرستان ریگان/ فیلم

    کرمان (نذیر کرمان) – مردم عشایر منطقه سرزه از توابع شهرستان ریگان استان کرمان همزمان با سراسر کشور، راهپیمایی ۲۲ بهمن را برگزار کردند. راهپیمایی عشایر منطقه سرزه از توابع شهرستان ریگان/ فیلم منبع: پــانا ? راهپیمایی عشایر منطقه سرزه از توابع شهرستان ریگان/ فیلم

    ارسال دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برو بالا
    google-site-verification=LpVT_XOmM0mXIQSH9gdbeL6NcB6rRetHYPJ3RBKu11A