بازداشت ۲ قاچاقچی سلاح و مهمات در جنوب کرمان

رئیس حوزه قضائی شهرستان جازموریان از بازداشت ۲ قاچاقچی سلاح و مهمات در جنوب استان کرمان خبر داد. به گزارش نذیر کرمان از کرمان، میلاد شیروانی اظهار داشت: پس از کسب گزارشی مبنی بر انتقال یک محموله سلاح جنگی از پهنای جغرافیایی این شهرستان بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار دستگاه قضائی و پلیس […]


رئیس حوزه قضائی شهرستان جازموریان از بازداشت ۲ قاچاقچی سلاح و مهمات در جنوب استان کرمان خبر داد.

به گزارش نذیر کرمان از کرمان، میلاد شیروانی اظهار داشت: پس از کسب گزارشی مبنی بر انتقال یک محموله سلاح جنگی از پهنای جغرافیایی این شهرستان بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار دستگاه قضائی و پلیس قرار گرفت.

 رئیس حوه قضائی جازموریان اعلام کرد: با دستور قضائی، ماموران گردان ۱۱۵ امام جواد(ع) فراجا در زهکلوت موفق به شناسایی قاچاقچیان در ایست و بازرسی شهید فرزان پنگ شدند.

 وی گفت: در این رابطه دو قاچاقچی که غیر بومی استان کرمان هستند بازداشت و تعداد ۴ قبضه کلت کمری به همراه ۱۰ خشاب و۴۴۶ فشنگ جنگی از متهمان کشف و یک دستگاه خودرو توقیف شد.

رئیس دادگاه جازموریان عنوان کرد: قاچاقچیان قصد انتقال این محموله سلاح را از استان سیستان‌وبلوچستان به استان فارس داشتند که با هوشیاری پلیس موفق به اجرای نقشه شوم خود نشدند.

پایان پیام/۳۷۶۳/ب





بازداشت ۲ قاچاقچی سلاح و مهمات در جنوب کرمان

منبع: فــارس
? بازداشت ۲ قاچاقچی سلاح و مهمات در جنوب کرمان