بازداشت مظنون به قتل تکنیسین اورژانس عنبرآباد

نذیر کرمان/کرمان فرماندار عنبرآباد از بازداشت مظنون به قتل تکنیسین اورژانس جاده‌ای مردهک خبر داد که خارج از ساعات کاری با ضربات سلاح سرد به قتل رسیده‌ است.  به گزارش نذیر کرمان، شامگاه ۱۹ شهریورماه یکی از نیروهای اورژانس پیش‌بیمارستانی شهرستان عنبرآباد بر اثر اصابت چند ضربه چاقو به قتل رسیده است. یزدان افشاری پور فرماندار […]

نذیر کرمان/کرمان فرماندار عنبرآباد از بازداشت مظنون به قتل تکنیسین اورژانس جاده‌ای مردهک خبر داد که خارج از ساعات کاری با ضربات سلاح سرد به قتل رسیده‌ است. 

به گزارش نذیر کرمان، شامگاه ۱۹ شهریورماه یکی از نیروهای اورژانس پیش‌بیمارستانی شهرستان عنبرآباد بر اثر اصابت چند ضربه چاقو به قتل رسیده است.

یزدان افشاری پور فرماندار شهرستان در گفت و گو با نذیر کرمان درباره این اتفاق با اشاره به اینکه اگر چه مقتول، مسئول پایگاه اورژانس منطقه مردهک بوده، اما خارج از ساعات کاری به قتل رسیده، اظهار کرد: مظنون با پیگیری‌های انجام شده در کمترین زمان ممکن بازداشت شده و تحقیقات تکمیلی از ابعاد مختلف حادثه در این زمینه ادامه دارد. 

وی پرهیز از هرگونه پیشداوری را مورد تاکید قرار داد و از مردم خواست به شایعات و اما و اگرها توجه نکنند و اطلاع رسانی در این زمینه را از طریق رسانه‌ها و افراد ذیصلاح دنبال کنند.

افشاری پور افزود: با توجه به اینکه تحقیقات از مظنون توسط مقامات قضایی و اطلاعاتی آغاز شده لذا بعد از دستیابی به اخبار جدید مراتب را به اطلاع عموم خواهیم رساند. 

رئیس شورای تامین شهرستان عنبرآباد با ابراز تاسف از برخوردهای هیجانی که به قتل می‌انجامند، از  اهتمام ویژه نسبت به بررسی همه زوایای قتل تکنیسین اورژانس جاده‌ای مردهک خبر داد که به صورت جدی در دستور کار قرار گرفته است. 

 وی به استناد اظهارات مسئول اورژانس پیش بیمارستانی جیرفت مبنی بر قتل یکی از کارکنان پایگاه جاده‌ای گفت: بر اساس آنچه اعلام شده، مشکل یا اختلافی در خصوص نحوه خدمات‌رسانی وجود نداشته و اختلافات شخصی به عنوان انگیزه قتل متحمل‌تر است.

انتهای پیام 




بازداشت مظنون به قتل تکنیسین اورژانس عنبرآباد

منبع: ایـسنا
? بازداشت مظنون به قتل تکنیسین اورژانس عنبرآباد