بازداشت عامل زورگیری و سرقت ۳۰ میلیارد ریال طلا در کرمان

در عملیات غافلگیرانه پلیس آگاهی استان عامل زورگیری و سرقت ۳۰ میلیارد ریال طلای یک خانواده دستگیر و طلاهای مسروقه به مالباختگان بازگردانده شد.  به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان فرمانده انتظامی استان کرمان گفت:  اوایل خرداد ماه جاری وقوع یک مورد سرقت از منزلی در یکی از نقاط شهر کرمان به ۱۱۰ گزارش […]

در عملیات غافلگیرانه پلیس آگاهی استان عامل زورگیری و سرقت ۳۰ میلیارد ریال طلای یک خانواده دستگیر و طلاهای مسروقه به مالباختگان بازگردانده شد.

 به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان فرمانده انتظامی استان کرمان گفت:  اوایل خرداد ماه جاری وقوع یک مورد سرقت از منزلی در یکی از نقاط شهر کرمان به ۱۱۰ گزارش و با حضور ماموران پلیس آگاهی در صحنه مشخص شد سارق با بستن دست و پای صاحبخانه اقدام به سرقت مقادیر قابل توجهی طلا و جواهرات و برخی وسایل گران‌قیمت این منزل کرده است.

 

 

سردار ناظری افزود: در این راستا ماموران پلیس آگاهی با بررسی دقیق صحنه جرم و پی‌جویی‌های بی وقفه شبانه روزی طی ۲ هفته به دست داشتن یک متهم سابقه دار در این سرقت پی بردند و پس از واکاوی دقیق شواهد و مدارک موثق، این متهم را طی یک عملیات غافلگیرانه در سطح شهر کرمان شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمان تصریح کرد: این متهم در بازجویی‌های بعدی به انجام این سرقت و زورگیری اعتراف کرد و در تحقیقات، محل اختفای اموال مسروقه نیز کشف و بازگشت این حجم طلا و جواهرات به ارزش بیش از ۳۰ میلیارد ریال به مالباختگان باعث خوشحالی این شهروند شد.

 




بازداشت عامل زورگیری و سرقت ۳۰ میلیارد ریال طلا در کرمان

منبع: صـداوسیـما مرکز کرمان
? بازداشت عامل زورگیری و سرقت ۳۰ میلیارد ریال طلا در کرمان