بازتاب گزارش فارس و درخشش نور امید در دل‌ مردم گلشهر کرمان

فت فتو ویدئویی از مشکلات و معضلات محله گلشهر کرمان منتشر و درددل‌ها و گلایه‌های مردم آنجا را به گوش مجموعه‌های ذیصلاح رساند و آنها نیز در اولین قدم خیابان‌های آنها را آسفالت کردند.  به گزارش فت فتو از کرمان، اینجا گلشهر کرمان است، جایی که تا همین چند وقت پیش از کمترین خدمات رفاهی […]


فت فتو ویدئویی از مشکلات و معضلات محله گلشهر کرمان منتشر و درددل‌ها و گلایه‌های مردم آنجا را به گوش مجموعه‌های ذیصلاح رساند و آنها نیز در اولین قدم خیابان‌های آنها را آسفالت کردند.

 به گزارش فت فتو از کرمان، اینجا گلشهر کرمان است، جایی که تا همین چند وقت پیش از کمترین خدمات رفاهی هم بی‌بهره بود، فت فتو در یک روایت ویدئویی به معضلات مردم آن منطقه پرداخت و آنها هم از مشکلات ریز و درشت خود گفتند.

 مردمی که از کوچه پس‌کوچه‌های خاکی و خیابان‌های آسفالت نشده گرفته تا معضل زباله‌ها و جولان سگ‌های بلاصاحب سخن به میان آوردند و از عملکرد ۴ شهردار سابق کرمان در آن منطقه شدیدا انتقاد کردند.

 مردمِ خسته از قول‌های بی‌عمل و وعده‌های توخالی، جلوی دوربین فت فتو آمدند و با خبرنگار آن از فصل بارندگی گفتند که هر کدام در خانه‌هایشان چکمه داشتند تا بتوانند از خیابان عبور کنند.

 فت فتو آن ویدئو را منتشر و درددل‌ها و گلایه‌های مردم را به گوش مجموعه‌های صاحب امر رساند و آنها نیز در اولین قدم، خیابان‌های آنها را آسفالت کردند، به امید روزی که همه مشکلات این منطقه و دیگر مناطق استان کرمان حل و فصل شود.

فت فتو برای شنیدن مشکلات مردم در همه نقاط کرمان اعلام آمادگی می‌کند.

پایان پیام/۸۰۰۶۵/ب





بازتاب گزارش فارس و درخشش نور امید در دل‌ مردم گلشهر کرمان

منبع: فــارس
? بازتاب گزارش فارس و درخشش نور امید در دل‌ مردم گلشهر کرمان