بازار میوه شب یلدا تحت کنترل است، کمبود و گرانی در کرمان نداریم

رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار کرمان بازار میوه شب یلدا را تحت کنترل و نظارت خواند و گفت: در کرمان گرانی میوه نخواهیم داشت. رضا حاج‌عباسی امروز در گفت‌وگو با نذیر کرمان در کرمان بازار میوه شب یلدا را تحت کنترل و نظارت خواند و اظهار داشت: امسال نسبت به سال قبل هم قیمت مناسب‌تری […]


رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار کرمان بازار میوه شب یلدا را تحت کنترل و نظارت خواند و گفت: در کرمان گرانی میوه نخواهیم داشت.

رضا حاج‌عباسی امروز در گفت‌وگو با نذیر کرمان در کرمان بازار میوه شب یلدا را تحت کنترل و نظارت خواند و اظهار داشت: امسال نسبت به سال قبل هم قیمت مناسب‌تری داریم و هم ذخیره‌سازی خوبی انجام شده است.

رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار کرمان از نظارت هر روزه بازار تره‌بار کرمان سخن به میان آورد و عنوان کرد: هر روز صبح نماینده جهاد کشاورزی و اتاق اصناف به همراه نماینده اتحادیه به بازرسی می‌پردازند و فاکتور مغازه‌داران درب خروجی میدان تره‌بار کنترل می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه یلدای امسال گرانی میوه نخواهیم داشت، قیمت برخی میوه‌های پر طرفدار این شب نشینی باستانی را اعلام کرد و گفت: حداقل قیمت انار در کرمان، ۱۵ هزار تومان است، انار ممتاز نیز ۲۵ تا ۳۰ هزار تومان قیمت دارد.

حاج‌عباسی اضافه کرد: سیب درختی ممتاز و درجه یک، ۳۲ هزار تومان و حداقل قیمت این میوه هم در بازار ۲۰ هزار تومان است، پرتقال درجه یک هم بین ۲۰ تا ۳۵ هزار تومان و حداقل قیمت آن نیز ۱۶ تا ۱۸ هزار تومان است.

وی بیان کرد: هندوانه نیز در روزهای پایانی آذرماه وارد کرمان و همان روزها قیمت‌گذاری می‌شود، این محصول تولید استان هرمزگان است و از شهرهای میناب و بندرعباس تامین می‌شود.

پایان پیام / ۸۰۰۶۵ / ش

 





بازار میوه شب یلدا تحت کنترل است، کمبود و گرانی در کرمان نداریم

منبع: فــارس
? بازار میوه شب یلدا تحت کنترل است، کمبود و گرانی در کرمان نداریم