بازار محصولات کشاورزی و کالاهای اساسی زیر ذره‌بین

فت فتو/کرمان معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان گفت: تسریع در روند پایش و نظارت بازار کالاهای اساسی و محصولات کشاورزی در دستور کار است.  عنایت سالاری معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهادکشاورزی جنوب کرمان  در گفت و گو با گفت:با توجه به اینکه در ماه پایانی سال ۱۴۰۰ […]

فت فتو/کرمان معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان گفت: تسریع در روند پایش و نظارت بازار کالاهای اساسی و محصولات کشاورزی در دستور کار است. 

عنایت سالاری معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهادکشاورزی جنوب کرمان  در گفت و گو با گفت:با توجه به اینکه در ماه پایانی سال ۱۴۰۰ و در آستانه سال جدید  قرار داریم مسئله نظارت و پایش بازار کالاهای اساسی و محصولات کشاورزی و دامی بسیار مهم می باشد.

 سالاری گفت: توجیه نیروهای جهاد کشاورزی و همچنین نیروهای بسیجی بکارگرفته شده  در این حوزه امری ضروری است تا در چارچوب قوانین و مقررات در حوزه بازرسی اقدام نمایند.
 وی خطاب به نیروهای بازرسی و نظارت بر بازار محصولات کشاورزی اظهار کرد: با توجه به تفکیک قانونی وظایف و شرح مسئولیت های محول شده ضمن هماهنگی و تعامل با دستگاه‌های متولی امر نظیر مراکز بهداشت و تعزیرات حکومتی که در زمینه نظارت و بازرسی بازار با جهادکشاورزی همراهی می کنند باید نیروها در مسیری که قانون مشخص کرده حرکت کنند و در غیر اینصورت هر گونه خروج از شرح وظایف قانونی مسئولیتش متوجه شخص خاطی خواهد بود.
 معاون توسعه بازرگانی سازمان افزود: نیروهای بازرسی و نظارت بر بازار کالاهای اساسی و محصولات کشاورزی مسئولیت خطیری را بعهده گرفته اند و در حال حاضر مردم انتظار دارند نظارت ها که دغدغه اصلی دولت هست به نتیجه برسد و گرانی کنترل و قیمت ها تثبیت شوند لذا بایستی تلاش مضاعفی در این زمینه صورت گیرد. 
سالاری بر لزوم توجه جدی به حقوق مصرف کنندگان اظهار کرد: رعایت حقوق مصرف‌ کنندگان رعایت و  درج قیمت بر روی کالاها ، نظارت بر کنترل آنها نیز با جدیت و تلاش بیشتری در دستور کار است.

انتهای پیام




بازار محصولات کشاورزی و کالاهای اساسی زیر ذره‌بین

منبع: ایـسنا
? بازار محصولات کشاورزی و کالاهای اساسی زیر ذره‌بین