بارندگی در برخی از شهرستان موجب تعطیلی آموزش حضوری مدارس شد/ وزش باد شدید و طوفان آموزش حضوری در مدارس شهرستان های ریگان و فهرج را تعطیل کرد

مهران باهری گفت: بارش برف و باران نیز در برخی از شهرستان های استان، سبب تعطیلی آموزش حضوری مدارس در دوره های مختلف تحصیلی شد. به گزارش فت فتو؛ مهران باهری با بیان اینکه وزش باد شدید و طوفان آموزش حضوری در تمامی مدارس شهرستان های ریگان و فهرج را امروز یکشنبه ۲۶ دیماه جاری […]

مهران باهری گفت: بارش برف و باران نیز در برخی از شهرستان های استان، سبب تعطیلی آموزش حضوری مدارس در دوره های مختلف تحصیلی شد.

به گزارش فت فتو؛ مهران باهری با بیان اینکه وزش باد شدید و طوفان آموزش حضوری در تمامی مدارس شهرستان های ریگان و فهرج را امروز یکشنبه ۲۶ دیماه جاری تعطیل کرد، گفت: بارش برف و باران نیز در برخی از شهرستان های استان، سبب تعطیلی آموزش حضوری مدارس در دوره های مختلف تحصیلی شد.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان با اعلام این خبر خاطر نشان کرد: بارش باران کلاس‌های حضوری دانش آموزان در شهرستان های جیرفت، کهنوج، فاریاب، منوجان، عنبر آباد، رودبار و قلعه گنج را امروز  یکشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۰ تعطیل کرد و آموزش از طریق فضای مجازی و شبکه شاد پیگیری می شود.

وی همچنین از تعطیلی آموزش حضوری در  مدارس شهرستان رابر در تمامی دوره های تحصیلی به علت بارش باران و برف خبر داد و افزود: آموزش دانش آموزان در شهرستان رابر امروز یکشنبه ۲۶ دیماه جاری از طریق فضای مجازی و شبکه شاد پیگیری می شود.

باهری از تعطیلی آموزش حضوری و پیگیری آموزش به صورت مجازی در مدارس دوره ابتدایی شهرستان بافت نیز خبر داد و افزود: بارش برف و باران آموزش حضوری در مدارس بخش لاله زار و روستای شیرینک گلزار از توابع شهرستان بردسیر را تعطیل کرد و آموزش از طریق فضای مجازی پیگیری می شود.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان گفت: به علت خیزش گرد و خاک و طوفان تمامی مدارس شهرستان های ریگان و فهرج امروز یک شنبه ۲۶ دیماه ۱۴۰۰ تعطیل است و آموزش به صورت مجازی در شبکه دانش آموزی شاد دنبال می شود.

وی خاطر نشان کرد: با توجه  به بارش شدید باران در شهرستان شهربابک آموزش حضوری در تمامی مدارس دوره ابتدایی این شهرستان نیز تعطیل شد و آموزش از طریق فضای مجازی پیگیری می شود.

مهران باهری با بیان اینکه آزمون های داخلی مدارس مناطق و شهرستان های تعطیل اعلام شده لغو و به روزهای بعد موکول می شود تاکید کرد: امتحانات نهایی پایه دوازدهم ( داوطلبان آزاد و واحد مانده ها ) در زمان مقرر و به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

وی تاکید کرد: همشهریان و اولیا محترم توجه داشته باشند، اطلاعیه های آموزش و پرورش استان کرمان  فقط از طریق پرتال خبری اداره کل آموزش و پرورش استان به نشانی https://kerman.medu.irو اعلام از سوی صدا و سیمای مرکز استان و خبر گزاری های استان کرمان  مورد تأیید است.

انتهای پیام/م
 




بارندگی در برخی از شهرستان موجب تعطیلی آموزش حضوری مدارس شد/ وزش باد شدید و طوفان آموزش حضوری در مدارس شهرستان های ریگان و فهرج را تعطیل کرد

منبع:آرمـان
? بارندگی در برخی از شهرستان موجب تعطیلی آموزش حضوری مدارس شد/ وزش باد شدید و طوفان آموزش حضوری در مدارس شهرستان های ریگان و فهرج را تعطیل کرد