بارش مهر و مهرورزی جهادگران پزشکی زیر تیغ آفتاب جنوب کرمان

درست در روزهای داغ تابستان که همه از گرما و آفتاب فراری‌اند، عده‌ای بدون درنگ مهر و مهرورزی را ره‌توشه خود کرده‌اند و با سفر به دورترین نقاط روستایی جنوب کرمان سفره رافت و مهربانی گسترانیده‌اند. به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی نذیر کرمان، درست در روزهای داغ تابستان که می‌توان در خنکای سایه قدم زد […]

درست در روزهای داغ تابستان که همه از گرما و آفتاب فراری‌اند، عده‌ای بدون درنگ مهر و مهرورزی را ره‌توشه خود کرده‌اند و با سفر به دورترین نقاط روستایی جنوب کرمان سفره رافت و مهربانی گسترانیده‌اند.

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی نذیر کرمان، درست در روزهای داغ تابستان که می‌توان در خنکای سایه قدم زد و به چیزی جز رسیدگی به امور زندگی خود فکر نکرد، عده‌ای مطلبی مهمتر از خود و خانواده دارند و پای در عرصه جهاد و جهادگری گذاشته‌اند و روزگار خود را جور دیگری رقم می‌زنند.

البته وقتی عشق فرمان دهد، پای دل قرار ماندن ندارد، نه خسته می‌شود و نه گلایه می‌کند، تازه چنان شوری در دلش برپا می‌شود که نمی‌داند خستگی چیست و همین می‌شود که خود را در عشق دلدادگی به میهن رها می‌کنند و غوطه‌ور از زلال آن جرعه جرعه می‌نوشند.

 گروه‌های جهادی زیادی این روزها در گوشه گوشه ایران‌زمین مشغول کار و فعالیت هستند اما امروز ما از گروه جهادی امام جعفر صادق علیه السلام می‌نویسیم گروهی که در شهرستان زهکلوت جهاد و جهادگری را جور دیگری معنا می‌کنند و یادآور روزهای سازندگی دفاع مقدس شده‌اند.

مهر جهادگران پزشکی در اردوی جهادی مناطق محروم شدت گرفته، آن هم مهری که زیر تیغ آفتاب سوزان تابستان بارش گرفته و درست روزهایی که همه از لحظه‌ای درنگ در گرما فراری هستند، عده‌ای نیز لحظه‌ای برای مهر و رافت درنگ نمی‌کنند و روز و شب و گرما برایشان بی‌معناست.

اسلام حاجب فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودبارجنوب در این رابطه گفت: همزمان با دهه ولایت گروه جهادی پزشکی امام جعفر صادق علیه السلام در شهرستان جدید التاسیس زهکلوت اقدام به برگزاری اردوی جهادی نمودند و به مردم خدمت رسانی می‌کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودبارجنوب افزود: گروه جهادی پزشکی امام جعفر صادق علیه السلام به مدت دو روز با خدمات پزشکی و داروی رايگان در زمینه، دندان پزشکی، چشم، قلب، زنان ،داخلی، ختنه، با همکاری بسیج سازندگی ناحیه رودبارجنوب در حال خدمات رسانی است.

وی بیان کرد: گروه جهادی دانشگاه علم وصنعت نیز در روستای برجک زهکلوت  مشغول به ساخت خانه عالم و خانه بهداشت روستا هستند.

شهرستان جدیدالتأسیس زهکلوت در ۴۲۰ کیلومتری جنوب کرمان واقع شده است.

انتهای خبر/پورحیدر 




بارش مهر و مهرورزی جهادگران پزشکی زیر تیغ آفتاب جنوب کرمان

منبع:آرمـان
? بارش مهر و مهرورزی جهادگران پزشکی زیر تیغ آفتاب جنوب کرمان