بارش باران ۲ محور فرعی جنوب کرمان را مسدود کرد

کرمان – فت فتو – مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان با اشاره به بارش باران طی چند روز اخیر در برخی مناطق این استان گفت: بارش باران در جنوب کرمان امروز موجب طغیان آبنما و مسدود شدن ۲ مسیر فرعی زهکلوت – ایرانشهر و رودبار – کهنوج شده است. مجید سعیدی عصر یکشنبه در گفت و […]

کرمانفت فتو – مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان با اشاره به بارش باران طی چند روز اخیر در برخی مناطق این استان گفت: بارش باران در جنوب کرمان امروز موجب طغیان آبنما و مسدود شدن ۲ مسیر فرعی زهکلوت – ایرانشهر و رودبار – کهنوج شده است.

مجید سعیدی عصر یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار فت فتو افزود: بعد از پایان بارش ها و فروکش کردن آب، این محورها مجدد بازگشایی خواهند شد.
به گزارش فت فتو طبق پیش بینی نقشه های هواشناسی و به گفته رییس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان کرمان بارش باران و برف از عصر چهارشنبه هفته گذشته در برخی مناطق این استان خود به طور متناوب شروع شده و اوج بارش ها طی امروز و فردا پیش بینی شده بود.

طبق پیش بینی ها بارش باران و برف در ارتفاعات غرب و مرکز این استان آغاز شده و بر اساس این مدل تا اواسط هفته جاری ادامه خواهد داشت.
ستاد مدیریت بحران استان کرمان هشدار رنگ قرمز برای پیشگیری از آسیب های ناشی از سیلاب و آبگرفتگی صادر کرده بود.




بارش باران ۲ محور فرعی جنوب کرمان را مسدود کرد

منبع: ایرنـا
? بارش باران ۲ محور فرعی جنوب کرمان را مسدود کرد