باران و برف در راه کرمان/ پایان هفته سرد می‌شود

نذیر کرمان/کرمان کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان با بیان اینکه امروز در برخی مناطق شمالی بارش‌های پراکنده و خفیف به ویژه در ارتفاعات پیش‌بینی می‌شود، گفت: در روز جمعه ضمن افزایش ابر، بارش باران در برخی مناطق مرکزی و نیمه جنوبی استان کرمان مورد انتظار است. بارش در ارتفاعات و مناطق سردسیر […]

نذیر کرمان/کرمان کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان با بیان اینکه امروز در برخی مناطق شمالی بارش‌های پراکنده و خفیف به ویژه در ارتفاعات پیش‌بینی می‌شود، گفت: در روز جمعه ضمن افزایش ابر، بارش باران در برخی مناطق مرکزی و نیمه جنوبی استان کرمان مورد انتظار است. بارش در ارتفاعات و مناطق سردسیر به صورت برف خواهد بود.

فهیمه راستی امروز ۲۶ دی ماه درباره وضعیت جوی استان کرمان اظهار کرد: طبق بررسی آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، امروز در برخی مناطق شمالی بارش‌های پراکنده و خفیف به ویژه در ارتفاعات این مناطق دور از انتظار نیست.

وی افزود: در مناطق شمال غربی، غربی و شرقی استان با تداوم وزش بادهای نسبتا شدید، خیزش گرد و خاک و افزایش غلظت غبار در این مناطق و کاهش کیفیت هوا در سطح استان را خواهیم داشت.

کارشناس پیش بینی هواشناسی استان کرمان بیان کرد: فردا نیز با توجه به شرایط پایداری و با انتقال ریزگرد به استان، کاهش کیفیت هوا در سطح استان پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: در روز جمعه ضمن افزایش ابر، بارش باران در برخی مناطق مرکزی و نیمه جنوبی استان کرمان مورد انتظار است. بارش در ارتفاعات و مناطق سردسیر به صورت برف خواهد بود.

راستی گفت: به لحاظ دمایی از امروز تا ابتدای هفته آینده روند کاهشی و روز جمعه برای اغلب مناطق کاهش محسوس دما را خواهیم داشت، لذا خسارت به محصولات کشاورزی و دامی محتمل است.

وی در پایان با اشاره به اینکه دمای هوای شهر کرمان صبح امروز سه درجه سانتیگراد بود و در گرم‌ترین ساعات به ۱۸ خواهد رسید، بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته لاله زار با دمای پنج درجه زیر صفر سردترین و نرماشیر و ریگان با دمای ۲۹ درجه گرمترین نقاط استان بودند.

انتهای پیام




باران و برف در راه کرمان/ پایان هفته سرد می‌شود

منبع: ایـسنا
? باران و برف در راه کرمان/ پایان هفته سرد می‌شود