“باج خواهی” انگیزه اصلی جنایت شب گذشته در کاظم آباد استان کرمان بود

گروه استان‌ها – بازپرس ویژه قتل دادسرای کرمان گفت: باج خواهی انگیزه اصلی جنایت شب گذشته در یکی از روستاهای کاظم آباد کرمان بوده است. – اخبار استانها – به گزارش فت فتو از کرمان، یعقوب احمدی بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب کرمان امشب  در جمع خبرنگاران با بیان اینکه باج خواهی انگیزه […]

گروه استان‌ها – بازپرس ویژه قتل دادسرای کرمان گفت: باج خواهی انگیزه اصلی جنایت شب گذشته در یکی از روستاهای کاظم آباد کرمان بوده است.

– اخبار استانها –

به گزارش فت فتو از کرمان، یعقوب احمدی بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب کرمان امشب  در جمع خبرنگاران با بیان اینکه باج خواهی انگیزه اصلی جنایت شب گذشته در یکی از روستاهای کاظم آباد کرمان بود اظهار داشت: در این حادثه یک نفر به دلیل شلیک گلوله از سوی مهاجمان کشته و یک نفر نیز مجروح شده است.

وی با اشاره به جزئیات بیشتر این خبر افزود: در این ماجرا دو فرد مهاجم با ورود غیرقانونی به اراضی تحت کاشت پسته در یکی از روستاهای کاظم‌آباد و تهدید نگهبان این باغ، از او درخواست کردند که به بهانه شکستن پای خود؛ صاحب اصلی باغ را به محل بکشاند.

بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب کرمان ادامه داد: صاحب باغ بلافاصله پس از ورود به باغ از سوی مهاجمان مورد تهدید قرار گرفته و پسر وی که در همان لحظه به صورت تلفنی با پدر خود در حال گفت و گو بود با اطلاع از ماجرا و به دلیل عدم حضور خود در منطقه، از عموی خود خواسته که به باغ مذکور رفته و با مهاجمان برخورد کند.

قتل اشتباهی با شلیک گلوله به خاطر تصور بروز سرقت!
بازپرس ویژه قتل عمد مشهد: تحقیقات درباره حمله به ۳ طلبه ادامه دارد/ ‌اطلاعات تکمیلی ‌اعلام خواهد شد‌
پیگیری ویژه پرونده قتل در گنبدکاووس/ مظنون به قتل بازداشت شد

وی بیان کرد: عموی این خانواده با همراهی چند تن از افراد بومی محل به باغ رفته و در حین پیاده شدن از خودرو از سوی مهاجمان مورد هدف گلوله قرار گرفته و کشته شده است.

رئیس شعبه هشتم دادسرای عمومی و انقلاب کرمان گفت: مهاجمان دو نفر بودند که متاسفانه موفق به فرار شده و کار شناسایی و دستگیری آنها در دست انجام است.

انتهای پیام/۵۱۱/ی




“باج خواهی” انگیزه اصلی جنایت شب گذشته در کاظم آباد استان کرمان بود

منبع: تسنــیم
? “باج خواهی” انگیزه اصلی جنایت شب گذشته در کاظم آباد استان کرمان بود