باج خواهی، انگیزه جنایت کاظم آباد کرمان

دو مهاجم جنایت کاظم آباد کرمان تحت تعقیب قضایی قرار دارند. به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب کرمان  در این باره گفت:در این ماجرا دو مهاجم با ورود غیرقانونی به باغ پسته در یکی از روستا‌های کاظم آباد و تهدید نگهبان این باغ، از او درخواست کرده […]

دو مهاجم جنایت کاظم آباد کرمان تحت تعقیب قضایی قرار دارند.

به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب کرمان  در این باره گفت:در این ماجرا دو مهاجم با ورود غیرقانونی به باغ پسته در یکی از روستا‌های کاظم آباد و تهدید نگهبان این باغ، از او درخواست کرده اند که به بهانه شکستن پای خود؛ صاحب اصلی باغ را به محل بکشاند.

 یعقوب احمدی افزود: مهاجمان صاحب باغ را پس از ورود به باغ  تهدید کردند و پسر وی که در همان لحظه به صورت تلفنی با پدر خود در حال گفتگو بود با اطلاع از ماجرا و به دلیل نبودحضور خود در منطقه، از عموی خود خواست که به باغ برود و با مهاجمان برخورد کند.

رییس شعبه هشتم دادسرای عمومی و انقلاب کرمان بیان کرد: عموی این خانواده با همراهی چند تن از افراد بومی محل به باغ رفته اما هنگام پیاده شدن از خودرو با گلوله مهاجمان  به قتل رسید.

احمدی گفت: مهاجمان دو نفر بوده اند که متاسفانه موفق به فرار شده اند و کار شناسایی و دستگیری آن‌ها در دست انجام است.

وی باج خواهی را انگیزه اصلی جنایت دو شب پیش در یکی از روستا‌های کاظم آباد کرمان دانست و گفت: در این حادثه یک نفر به علت شلیک گلوله مهاجمان کشته و یک تن نیز مجروح شد.

 




باج خواهی، انگیزه جنایت کاظم آباد کرمان

منبع: صـداوسیـما مرکز کرمان
? باج خواهی، انگیزه جنایت کاظم آباد کرمان