اینجا بوی اربعین می دهد/ حضور گسترده دلدادگان ولایت در کرمان

کرمان – پیاده راه شهدای مقاومت در کرمان شباهت زیادی به مسیر پیاده روی اربعین دارد و هزاران عاشق ولایت همچنان در این مکان عزاداری می کنند. دریافت ۴۳ MB به گزارش فت فتو، همزمان با هفته مقاومت و سالگرد شهادت سپهبد سلیمانی گلزار شهدای کرمان به مرکز توجه فعالان جبهه مقاومت از سراسر جهان […]

کرمان – پیاده راه شهدای مقاومت در کرمان شباهت زیادی به مسیر پیاده روی اربعین دارد و هزاران عاشق ولایت همچنان در این مکان عزاداری می کنند.


دریافت
۴۳ MB

به گزارش فت فتو، همزمان با هفته مقاومت و سالگرد شهادت سپهبد سلیمانی گلزار شهدای کرمان به مرکز توجه فعالان جبهه مقاومت از سراسر جهان و کشورهای جبهه مقاومت تبدیل شده و هزاران زائر وارد شهر کرمان شده‌اند.

همچنان زائران و دلدادگان مکتب سلیمانی در کرمان حضور دارند و به صورت شبانه روزی در گلزار شهدای این شهر به عزاداری می‌پردازند، همزمانی ایام فاطمیه با مراسم‌های بزرگداشت شهید سلیمانی جلوه‌ای خاص به کرمان داده و شهر سیاه پوش شده است.

مسیر پیاده روی از گنبد تاریخی جبلیه کرمان که در ابتدای جنگل پردیسان قرار دارد تا گلزار شهدا مملو از زائر است و در اطراف این مسیر نیز هزاران موکب راه اندازی شده است.

حضور در این مسیر برای زائران تداعی گر مسیر اربعین شده و مردم و دسته‌های عزاداری در این مسیر به عزاداری ایام فاطمیه می‌پردازند.

زائران خارجی نیز در کرمان همچنان حضور دارند و کاروانهای مختلف در حال ورود به شهر هستند.

کد خبر ۵۳۹۱۸۳۰




اینجا بوی اربعین می دهد/ حضور گسترده دلدادگان ولایت در کرمان

منبع: مــهر
? اینجا بوی اربعین می دهد/ حضور گسترده دلدادگان ولایت در کرمان