ایران پیشنهاد بازسازی غزه با ایجاد صندوق بین‌المللی را در APA مطرح می‌کند

نذیر کرمان/کرمان رئیس گروه پارلمانی ایران در  APA (اجلاس بین‌المجالس آسیایی) از پیشنهاد ایران برای ایجاد صندوق بین‌المللی توسط کشورهای آسیایی خبر داد تا کشورها و سازمان ملل با کمک به این صندوق، زمینه بازسازی غزه را فراهم کنند. به گزارش نذیر کرمان، محمدمهدی زاهدی ۱۷ آبان ماه با بیان اینکه تا آخر در کنار […]

نذیر کرمان/کرمان رئیس گروه پارلمانی ایران در  APA (اجلاس بین‌المجالس آسیایی) از پیشنهاد ایران برای ایجاد صندوق بین‌المللی توسط کشورهای آسیایی خبر داد تا کشورها و سازمان ملل با کمک به این صندوق، زمینه بازسازی غزه را فراهم کنند.

به گزارش نذیر کرمان، محمدمهدی زاهدی ۱۷ آبان ماه با بیان اینکه تا آخر در کنار مردم غزه ایستاده‌ایم، افزود: اجلاس بین‌المجالس آسیایی در خصوص بررسی مسائل سیاسی و منطقه‌ای ۱۹ و ۲۰ آبان ماه (۱۰ تا ۱۱ نوامبر) در بغداد برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: در نظر است در این اجلاس، موضوع فلسطین و جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و جنایات ۷۵ ساله این رژیم علیه ملت مظلوم فلسطین مطرح شود.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس از پیشنهاد جمهوری اسلامی ایران برای ایجاد صندوق بین‌المللی توسط کشورهای آسیایی خبر داد تا کشورها و سازمان ملل با کمک به این صندوق، زمینه بازسازی غزه را فراهم کنند.

رئیس گروه پارلمانی جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: تشکیل دولت فلسطین با پایتختی قدس شریف جزو آرمان‌هایی است که جهان اسلام آن را دنبال می‌کند و امیدواریم در این اجلاس، ملت فلسطین بیش از گذشته حمایت دنیا را احساس کند.

زاهدی در رأس هیأتی به نمایندگی از مجلس شورای اسلامی در این اجلاس حضور خواهد یافت.

انتهای پیام 




ایران پیشنهاد بازسازی غزه با ایجاد صندوق بین‌المللی را در APA مطرح می‌کند

منبع: ایـسنا
? ایران پیشنهاد بازسازی غزه با ایجاد صندوق بین‌المللی را در APA مطرح می‌کند