ایران پایتخت مقاومت اسلامی است

کرمان – امام جمعه کرمان گفت: ایران پایتخت مقاومت اسلامی و مبارزه با استکبار است. به گزارش فت فتو، حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی در خطبه‌های امروز کرمان گفت: سرنوشت همه ما دست خداوند است خدایی که قدرت تام دارد و همه چیز در ید قدرت اوست و همه ما در محضر او هستیم. وی […]

کرمان – امام جمعه کرمان گفت: ایران پایتخت مقاومت اسلامی و مبارزه با استکبار است.

به گزارش فت فتو، حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی در خطبه‌های امروز کرمان گفت: سرنوشت همه ما دست خداوند است خدایی که قدرت تام دارد و همه چیز در ید قدرت اوست و همه ما در محضر او هستیم.

وی با اشاره به اینکه خداوند تبارک و تعالی همه اسباب هدایت انسان را فراهم کرده است و حجت را بر او تمام کرده است، افزود: اگر کسی خواست در مسیر رضایت خداوند حرکت کند باید به او ایمان داشته باشد و ایمان همه درها را به روی او بازخواهد کرد.

علیدادی همچنین تصریح کرد: برای اینکه بدانیم ایمان داریم و در چه درجه‌ای از ایمان قرار داریم باید به آیات و روایات توسل بجوییم و علامات و نشانه‌های مؤمن را از آنها جستجو کنیم.

وی با اشاره به نشانه‌های اهل ایمان گفت: از نشانه‌های مؤمن این است که موفقیت برادر دینی خود را موفقیت خود و شکست او را شکست خود بداند.

امام جمعه امروز کرمان به یکی دیگر از نشانه‌های اهل ایمان اشاره کرد و گفت: خشوع حالت روحی و روانی است که در درون آدمی قرار دارد و ظهور و بروز آن در اعضای آدمی خود رانشان می‌دهد.

وی افزود: توجه داشته باشیم که همه ابزاری که در بیرون به کار گرفته می‌شود برای این است که منجر به تربیت درونی شود.

کد خبر ۵۶۶۲۹۹۲




ایران پایتخت مقاومت اسلامی است

منبع: مــهر
? ایران پایتخت مقاومت اسلامی است