ایران به برکت حضور نیروهای مسلح شکست‌ناپذیر شده است

استاندار کرمان گفت: دشمن می‌داند، جمهوری اسلامی ایران به برکت حضور نیروهای مسلح شکست‌ناپذیر شده است. به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری نذیر کرمان؛ محمدمهدی فداکار صبح امروز در مراسم بزرگداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن تبریک ۲۹ فروردین، روز ارتش جمهوری اسلامی گفت: امیدواریم ارتش جمهوری اسلامی ایران بیش از پیش بدرخشد […]

استاندار کرمان گفت: دشمن می‌داند، جمهوری اسلامی ایران به برکت حضور نیروهای مسلح شکست‌ناپذیر شده است.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری نذیر کرمان؛ محمدمهدی فداکار صبح امروز در مراسم بزرگداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن تبریک ۲۹ فروردین، روز ارتش جمهوری اسلامی گفت: امیدواریم ارتش جمهوری اسلامی ایران بیش از پیش بدرخشد و روز به روز با عملکرد موفق پیش رود و برای کشور و مردم افتخار باشد.
 
استاندار کرمان با اشاره به نامه ۵۳ نهج‌البلاغه امام علی علیه‌السلام خطاب به مالک اشتر ابراز کرد: امیرالمؤمنین علیه‌السلام در این نامه فرموده‌اند” سربازان، به اذن خداوند، دژ مردم، زينت زمامداران، مايه عزّت دين و امنيّت اند و كار مردم، جز به آنان استوار نمي شود”.

وی تصریح کرد: آن‌چه که اهمیت دارد این است که در سایه نیروهای مسلح، ارکان نظامی و امنیتی، مردم ما با آرامش و امنیت زندگی می‌کنند و دشمن نمی‌تواند نگاه چپ به کشور و ملت ما کند، دشمن تلاش‌های بسیاری کرده است اما کاری نمی‌تواند انجام دهد.

فداکار با اشاره به اقدامات ارتش پس از پیروزی انقلاب و علل نامگذاری ۲۹ فروردین به عنوان روز ارتش جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، عده زیادی در قالب گروهک‌های مختلف فعالیت می‌کردند و برخی از اعضای دولت موقت اصرار بر انحلال ارتش داشتند و امام راحل این نام‌گذاری را انجام دادند و در طول سالیان متمادی این روز گرامی داشته می‌شود.

استاندار کرمان تأکید کرد: امروز ارتش یکی از ارکان مهم کشور است، ارتش همواره مدافع وطن بوده است، تقویت بنیه دفاعی کشور، توجه به مسائل نیروهای نظامی، حضور در بحران‌ها و حوادث، خدمت‌رسانی نیروهای ارتش در استان کرمان از جمله اقدامات ارتش است.

وی خاطرنشان کرد: دشمن می‌داند، جمهوری اسلامی ایران به برکت حضور نیروهای مسلح و نظامی شکست‌ناپذیر شده است.

انتهای خبر/م




ایران به برکت حضور نیروهای مسلح شکست‌ناپذیر شده است

منبع:آرمـان
? ایران به برکت حضور نیروهای مسلح شکست‌ناپذیر شده است