ایران اسلامی پرچمدار دفاع از اخلاق و مظلومان عالم

امام جمعه کرمان گفت: دوران تک قطبی با محور آمریکا تمام شده، وجهان به سرعت به سمت نظم جهانی جدید پیش می‌رود . به گزارش نذیر کرمان حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی  در خطبه های نماز جمعه  شهر کرمان تاکید کرد: دوران تک قطبی به محوریت آمریکا پایان یافته و هر روز هیمنه آمریکا شکسته […]

امام جمعه کرمان گفت: دوران تک قطبی با محور آمریکا تمام شده، وجهان به سرعت به سمت نظم جهانی جدید پیش می‌رود .

به گزارش نذیر کرمان حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی  در خطبه های نماز جمعه  شهر کرمان تاکید کرد: دوران تک قطبی به محوریت آمریکا پایان یافته و هر روز هیمنه آمریکا شکسته می شود و خبر مبارزه و درگیری در صحنه های مختلف آمریکایی را در حوزه های بین المللی و در بخش های مختلف شاهد هستیم.

امام‌ جمعه کرمان تصریح کرد: کشورها امروز تلاش می کنند تا دلار را حذف کنند و اگر قبلا در صف پیوستن به پیمان ناتو بودند، امروز در پیمان های منطقه ای حضور پیدا می کنند و یا در پیمان هایی در شرق عالم عضو شوند و این موقعیتی تاریخی برای ایران است.

وی افزود: در کنار این رسالت تاریخی و جهانی و جایگاه قدرتمند ایران در نظم جدید جهانی، باید به معیشت مردم و اقتصاد کشور و طبقه آسیب پذیر جامعه بیش از پیش توجه  شود.

امام جمعه کرمان  گفت:جمهوری اسلامی، پرچمدار تفکر و ایده دفاع از اخلاق در چارچوب، سایه دین و دفاع از مظلومان عالم است  و این پرچم را با اقتدار بلند کرده است.

وی با اشاره به تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سپاه در دفاع از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و در کنار نیروهای مسلح به قدرتی توانمند  تبدیل شده و ارتش و نیروهای مسلح توانستند، نه تنها امنیت پایدار را در کشور برقرار کنند، بلکه در بحث دفاعی ایران را به بازدارندگی در برابر دشمنان برسانند.

حجت‌الاسلام  والمسلمین علیدادی سلیمانی با اشاره به شکست آمریکایی در صحرای طبس ادامه داد: در شرایطی که انقلاب اسلامی در آغاز راه بود و دشمن در کنار ما عملیاتی سخت و خطرناک را طراحی می کرد خداوند به شن های روان ماموریت داد و طومار آنان را در هم بپیچد و بار دیگر تاریخ تکرار شد و دیدیم که شن های روان می توانند در برابر مدرن ترین جنگده های دشمن بایستند و آنان را شکست بدهند.

امام جمعه کرمان با تبریک سالروز ورود حضرت مسلم (ع) به کوفه گفت: ورود وی از سرفصل های تاریخ تا انقلاب امام حسین (ع) و حوادث پس از آن بود و این ورود آغازی بر انقلاب خونین و احیاگر دین پیامبر عظیم الشان در تاریخ اسلام و انسانیت محسوب می شود.

وی اظهار داشت: کشور فراز و نشیب هایی را پشت سر گذاشته و در پیش رو دارد که باید با همدلی و توجه به فرامین و منویات و تحت فرماندهی رهبری معظم انقلاب وظیفه تاریخی خود را به بهترین وجه ممکن نه تنها برای ایران، بلکه برای دنیای امروز به سرانجام‌ برسانیم.

وی با گرامیداشت ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی و یاد و خاطره شهید سپهبد قرنی، افزود: کشور امروز از یک ارتش مقتدر و عزتمند برخوردار و خار چشم دشمنان است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان با اشاره به وداع با ماه رمضان گفت ساعات پایانی کاه رمضان هنوز فرصت استغفار فراهم و این ماه گناه سوز است .

 




ایران اسلامی پرچمدار دفاع از اخلاق و مظلومان عالم

منبع: صـداوسیـما مرکز کرمان
? ایران اسلامی پرچمدار دفاع از اخلاق و مظلومان عالم