ایجاد پایانه خرمای کلوته ایران در عنبرآباد موجب تحول می‌شود

امام‌ جمعه عنبرآباد گفت: برگزاری جشنواره ملی کلوته در عنبرآباد که در راستای معرفی ظرفیت‌های بزرگ کشاورزی جنوب استان مانند خرما صورت گرفت، اقدام بسیار خوب و مهمی بود که با امضا سندی مبنی بر ایجاد پایانه خرمای کلوته ایران در عنبرآباد تکمیل شد. به گزارش فت فتو از عنبرآباد، امام‌ جمعه عنبرآباد ظهر امروز […]


امام‌ جمعه عنبرآباد گفت: برگزاری جشنواره ملی کلوته در عنبرآباد که در راستای معرفی ظرفیت‌های بزرگ کشاورزی جنوب استان مانند خرما صورت گرفت، اقدام بسیار خوب و مهمی بود که با امضا سندی مبنی بر ایجاد پایانه خرمای کلوته ایران در عنبرآباد تکمیل شد.

به گزارش فت فتو از عنبرآباد، امام‌ جمعه عنبرآباد ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه این شهر با اشاره به پنجم آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفان به فرمان امام راحل، اظهار داشت: بسیج و تفکر بسیجی تنها راه حل مشکلات کشور است، تجربه نشان داده ما توانستیم مشکلات منطقه را با مدل بسیج حل کنیم، داعش با مدل بسیج نابود شد. این قدرت مردم است که در ساختار بسیج متجلی می‌شود.

حجت‌الاسلام حمید بامری با اشاره به برگزاری جشنواره ملی کلوته در عنبرآباد خاطرنشان کرد: در راستای معرفی ظرفیت‌های بزرگ کشاورزی جنوب استان مانند خرما و ایجاد توسعه اقتصادی و بهره‌برداری از ظرفیت اقتصادی خرما این اقدام بسیار خوب و مهم بود.

وی اضافه کرد: در حاشیه این جشنواره سندی امضا شد مبنی بر ایجاد پایانه خرمای کلوته ایران در عنبرآباد، این اتفاق مبارکی بود که جا دارد اینجا از همه عوامل و دست اندرکاران عزیز تشکر کنم.

بامری به حوادث و اتفاقات اخیر کشور اشاره داشت و خاطرنشان کرد: امروز مهمترین کار دشمنان برای ضربه زدن به کشور، امید بستن به اعتراضات مردمی است، آنها سعی دارند با فعالیت‌های مجازی و پول و مزدور پروری مردم را در مقابل نظام جمهوری اسلامی قرار دهند.

وی اضافه کرد: امروز دشمن با روایت‌سازی‌های جعلی و دروغ خودش به دنبال واژگون نشان دادن حقیقت انقلاب است، تنها راهبرد این است که نگذاریم ضد انقلاب و دشمن از انقلاب ما هویت‌زدایی کنند.

بامری با تاکید بر اینکه همه ما وظیفه داریم، نگذاریم جنگ روانی دشمن در کشور تاثیر بگذارد، گفت: دشمن با ساده‌ترین روش در حال روایت‌سازی حداکثری است و ضعف بی‌سندی اطلاعات خودش را با تاکتیک غرق مصنوعی یعنی غرق کردن مخاطب در سیل اخبار جعلی جبران می‌کند.

خطیب جمعه عنبرآباد با تبریک میلاد با سعادت حضرت زینب(س) و روز پرستار، پرستاری را یکی از مجموعه‌های در خط‌مقدم تامین سلامت جامعه دانست و ابراز داشت: پرستار در یک تلاش و چالش دائمی روحی و روانی قرار دارد، خستگی روحی مواجهه با بیمار دردمند و احساس وظیفه‌ای که باید علاوه بر علاج روحی و معنوی، علاج جسمانی را برای این دردمند و بیمار تامین کند.

پایان پیام/۳۷۶۳/ش





ایجاد پایانه خرمای کلوته ایران در عنبرآباد موجب تحول می‌شود

منبع: فــارس
? ایجاد پایانه خرمای کلوته ایران در عنبرآباد موجب تحول می‌شود