ایجاد دومین شهرک مسکن ملی در کوهبنان وارد فاز اجرایی شد/ جابه‌جایی یک سیل‌بند با اقدام جهادی مسؤولان

فرماندار کوهبنان گفت: با توجه به استقبال بسیار خوب و گسترده جوانان کوهبنانی و ثبت‌نام بیش از ۱۱۰۰ نفر در طرح جهش ملی مسکن، مقدمات برای واگذاری دومین شهرک در کوهبنان فراهم شد. به گزارش فت فتو از کوهبنان، مجید توکلی امروز در حاشیه بازدید از شهرک امام حسین(ع) اظهار کرد: یکی از گام‌های مهم […]


فرماندار کوهبنان گفت: با توجه به استقبال بسیار خوب و گسترده جوانان کوهبنانی و ثبت‌نام بیش از ۱۱۰۰ نفر در طرح جهش ملی مسکن، مقدمات برای واگذاری دومین شهرک در کوهبنان فراهم شد.

به گزارش فت فتو از کوهبنان، مجید توکلی امروز در حاشیه بازدید از شهرک امام حسین(ع) اظهار کرد: یکی از گام‌های مهم و اساسی دولت یازدهم فراهم کردن بستر برای احداث چهار میلیون مسکن طی چهار سال است که در این راستا دولت در راستای واگذاری زمین و پرداخت تسهیلات اقداماتی در دستور کار دارد.

 فرماندار کوهبنان ادامه داد: در همین راستا شهرک ۳۰۰ واحدی شهید سلیمانی در قالب جهش ملی مسکن طی دو سال گذشته از پیشرفت بسیار خوبی برخوردار است به‌گونه‌ای که در حال حاضر اکثر زیرساخت‌ها در حال استقرار در این شهرک است.

توکلی افزود: با حضور پیمانکار زیرسازی و جدول‌گذاری شهرک شهید سلیمانی در حال انجام است که ان‌شاءالله با مساعدشدن شرایط جوی عملیات آسفالت معابر این شهرک انجام می‌شود.

 وی بیان داشت: با توجه به استقبال بسیار خوب و گسترده جوانان کوهبنانی و ثبت‌نام بیش از ۱۱۰۰ نفر در طرح جهش ملی مسکن مقدمات برای واگذاری دومین شهرک در کوهبنان فراهم شد.

 فرماندار کوهبنان افزود: مشکل اساسی در واگذاری زمین‌های شهرک امام حسین(ع) جابه‌جایی سیل‌بند و خاکریز بالا دست شهرک‌های امام رضا(ع) و شهید سلیمانی بود که با اقدام جهادی و انقلابی شهرداری، راه و شهرسازی، بنیاد مسکن، بخش خصوصی و معادن در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام شد.

 وی تاکید کرد: این سیل‌بند و خاکریز در دهه ۶۰ احداث شده بود که برای جابه‌جایی آن حدود ۶۰۰ تا ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار لازم بود، اما با کار جهادی با صرف هزینه ناچیزی سیل‌بند که حدود یک کیلومتر طول داشت جابه‌جا شد که امنیت شهرک‌های امام رضا(ع) و شهید سلیمانی در زمان بروز حوادث غیر مترقبه از جمله سیل ارتقا یافت.

توکلی ابراز داشت: احداث شهرک‌های امام رضا(ع) ، شهید سلیمانی و امام حسین(ع) در کنار خانه‌دار شدن جوانان بر کاهش قیمت زمین و اجاره‌بها در شهر کوهبنان اثرگذار بوده است.

پایان پیام/۸۰۰۱۲/ب





ایجاد دومین شهرک مسکن ملی در کوهبنان وارد فاز اجرایی شد/ جابه‌جایی یک سیل‌بند با اقدام جهادی مسؤولان

منبع: فــارس
? ایجاد دومین شهرک مسکن ملی در کوهبنان وارد فاز اجرایی شد/ جابه‌جایی یک سیل‌بند با اقدام جهادی مسؤولان