ایجاد بیش از ۲۰۰ شغل با افتتاح کارخانه آهک قلعه گنج/تولید بهترین آهک صنعتی با تکنولوژی روز دنیا در قلعه‌گنج/ فعالیت بنیاد در منطقه جدیدی از کرمان

رییس بنیاد مستضعفان گفت: در حال حاضر در مراحل اولیه فعالیت کارخانه آهک صنعتی قلعه گنج به طور مستقیم و غیرمستقیم برای بیش از ۲۰۰ نفر اشتغال ایجاد شده است و همه تاکید ما این است افرادی که برای اشتغال جذب می شوند و برای حمل بار به این کارخانه می آیند، حتما بومی منطقه […]

رییس بنیاد مستضعفان گفت: در حال حاضر در مراحل اولیه فعالیت کارخانه آهک صنعتی قلعه گنج به طور مستقیم و غیرمستقیم برای بیش از ۲۰۰ نفر اشتغال ایجاد شده است و همه تاکید ما این است افرادی که برای اشتغال جذب می شوند و برای حمل بار به این کارخانه می آیند، حتما بومی منطقه باشند.

به گزارش فت فتو؛ پرویز فتاح در حاشیه افتتاح کارخانه آهک صنعتی شهرستان قلعه گنج اظهار کرد: بنیاد مستضعفان هفت سال است که در این شهرستان حضور دارد و با مرور فعالیت ها، همه اذعان دارند رویه، بافت و شاخص های این شهرستان ارتقاء پیدا کرده، نمی گوییم به همه شاخص های مطلوب رسیده ایم اما وضعیت قلعه گنج نسبت به گذشته و قبل از حضور بنیاد خیلی بهتر شده است.

وی با اشاره به اینکه اقدامات بنیاد با مشارکت دولت، عموم مردم و مسئولان محلی و استان بوده و همه با بنیاد همراه بودند تا ما به توفیقاتی برسیم، افزود: یکی از توفیقات احداث کارخانه تولید آهک صنعتی است که بسیار مهم است؛ انتخاب محل، اختصاص معدن و مواد اولیه کارخانه در شرایط تحریم، تامین تجهیزات، منابع مالی، سرمایه گذاری و تامین زیرساخت ها انجام شده است.

فتاح با اشاره به اینکه سرمایه گذاری خالص ما در این کارخانه ۱۴۰ میلیارد تومان است، تصریح کرد: تولید بهترین آهک صنعتی را با تکنولوژی روز دنیا خواهیم داشت و یک ماه تولید آزمایشی آغاز شده و کارخانجاتی در اطراف قلعه گنج و هرمزگان تمام تولید را پیش خرید کرده اند و هیچ مشکلی برای فروش نداریم.

رییس بنیاد مستضعفان بیان کرد: این کارخانه به گونه ای طراحی و احداث شده که با محیط زیست سازگار باشد و مسئولان کارخانه باید در این منطقه درخت بکارند و به سرسبزی منطقه کمک کنند و مسئله دیگر توسعه کارخانه و فازم دوم است که مجوز داده شده و به دلیل اینکه خرید تضمینی محصول را داریم، به صرفه است که فاز دوم احداث شود.

وی افزود: تولید اسمی سالیانه کارخانه ۱۱۰ هزار تن آهک صنعتی است و با فاز دوم به ۲۲۰ هزار تن می رسد که تولید و اشتغال بالا می رود و به توسعه منطقه کمک می کند.

فتاح با اشاره به اینکه در حال حاضر در مراحل اولیه به طور مستقیم و غیرمستقیم بیش از ۲۰۰ نفر اشتغال ایجاد شده و در ادامه بیشتر می شود، گفت: همه تاکید ما این است افرادی که برای اشتغال جذب می شوند و برای حمل بار به این کارخانه می آیند، حتما از قلعه گنج و منطقه اطراف باشند و تاکید این است باید اینجا به دست قلعه گنجی ها اداره شود.

رییس بنیاد مستضعفان اظهار کرد: فعالیت های بنیاد در قلعه گنج ادامه دارد و برخی نواقص در کارها بوده که تکمیل می شوند و می خواهیم منطقه هدف جدید و کار را در کرمان با همکاری استان آغاز کنیم اما معنای آن رفتن ما از اینجا نیست.

وی افزود: آماده واگذاری اقداماتی که در قلعه گنج آغاز کرده ایم، به مردم هستیم و از ابتدا گفته ایم بنیاد نباید اداره کند و باید با شرایط خیلی خوب و منطقی به مردم بدهیم تا خودشان اداره کنند.

فتاح تصریح کرد: در کل کشور ۴۰ منطقه هدف داریم که قلعه گنج یکی از آنهاست و به دلیل ارادت به کرمان و شهید سلیمانی هماهنگ شده یک منطقه دیگر در استان اضافه و کار را دنبال کنیم.




ایجاد بیش از ۲۰۰ شغل با افتتاح کارخانه آهک قلعه گنج/تولید بهترین آهک صنعتی با تکنولوژی روز دنیا در قلعه‌گنج/ فعالیت بنیاد در منطقه جدیدی از کرمان

منبع:بــرنا
?
ایجاد بیش از ۲۰۰ شغل با افتتاح کارخانه آهک قلعه گنج/تولید بهترین آهک صنعتی با تکنولوژی روز دنیا در قلعه‌گنج/ فعالیت بنیاد در منطقه جدیدی از کرمان