ایثار شهدا عزت و اقتدار برای کشور به ارمغان آورد/ باید به خانواده‌های شهدا خدمت کنیم

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی گفت: خانواده شهدا چشم‌ و چراغ مردم هستند و خدمت به این عزیزان که از همه هستی خود گذشتند نوعی افتخار است. به گزارش فت فتو از کوهبنان، نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی امروز در دیدار با خانواده شهید حسین محسن‌بیگی با […]


نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی گفت: خانواده شهدا چشم‌ و چراغ مردم هستند و خدمت به این عزیزان که از همه هستی خود گذشتند نوعی افتخار است.

به گزارش فت فتو از کوهبنان، نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی امروز در دیدار با خانواده شهید حسین محسن‌بیگی با بیان اینکه ایثار و جانفشانی شهیدانِ همیشه جاوید به همراه صبوری خانواده معزز آنان موجب عزت و اقتدار ایران اسلامی شد، اظهار داشت: خانواده آنها چشم‌ و چراغ مردم هستند و خدمت به این عزیزان که از همه هستی خود گذشتند نوعی افتخار است.

عفت شریعتی‌کوهبنانی تصریح کرد: حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری همواره بر تکریم خانواده معزز شهیدان، جانبازان، ایثارگران و آزادگان تاکید دارند، چرا که آنان بهترین سرمایه‌های خود را در راه اعتلای کشور تقدیم کردند.

به گزارش فارس، شهید حسین محسن‌بیگی در ۱۰ آبان‌ماه سال ۱۳۴۸ در طغرالجرد بدنیا آمد و در ۲ اسفند ماه سال ۱۳۶۴ منطقه فاو به شهادت رسید. او تحصیلات خود را تا دوم راهنمایی ادامه داد، زمانی که محصل بود داوطلبانه از طریق بسیج به جبهه‌های نبرد حق علیه باطل عزیمت کرد و پیکر مطهر این شهید والامقام در گلزار شهدای طغرالجرد قرار دارد.

پایان پیام/۸۰۰۱۲/ش





ایثار شهدا عزت و اقتدار برای کشور به ارمغان آورد/ باید به خانواده‌های شهدا خدمت کنیم

منبع: فــارس
? ایثار شهدا عزت و اقتدار برای کشور به ارمغان آورد/ باید به خانواده‌های شهدا خدمت کنیم