ایام فاطمیه و شمیم روح‌بخش شهید گمنام در فضای کرمان

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان از آمادگی کرمان برای میزبانی و تشییع ۲۸ شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس در ایام فاطمیه در این استان خبر داد. به گزارش نذیر کرمان از کرمان، محمدمهدی فداکار استاندار کرمان سه‌شنبه ۱۶ آبان ماه در نشست شورای هماهنگی دفاع مقدس استان کرمان با […]


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان از آمادگی کرمان برای میزبانی و تشییع ۲۸ شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس در ایام فاطمیه در این استان خبر داد.

به گزارش نذیر کرمان از کرمان، محمدمهدی فداکار استاندار کرمان سه‌شنبه ۱۶ آبان ماه در نشست شورای هماهنگی دفاع مقدس استان کرمان با اشاره به اعتبارات و برنامه‌های متعدد در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت عنوان کرد: ساماندهی و اطلاع‌رسانی مناسب این برنامه‌ها به اثربخشی بیشتر کمک خواهد کرد.

وی ادامه داد: همه اعتبارات و برنامه‌ها در حوزه ایثار و شهادت در مدارس، دانشگاه‌ها، جمع‌های کوچک و غیره برای رضای خداوند و دینی است که شهدا به گردن ما دارند، پس باید ساماندهی و اطلاع‌رسانی مناسب نیز داشته باشیم.

استاندار کرمان به تدوین نقش ادارات و سازمان‌ها در دوران دفاع مقدس پرداخت و گفت: در خصوص چاپ کتاب شهدای ارگان‌ها و دستگاه‌های اجرایی و ساخت فیلم دفاع مقدس باید ساختاری تعریف و به ادارات اعلام شود.

محمود مهدوی‌فرد مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان با اشاره به تشییع پیکرهای مطهر ۲۸۰ شهید گمنام تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس در ایام فاطمیه گفت: استان کرمان درخواست میزبانی از ۲۸ شهید گمنام را به ستاد کشوری اعلام کرده تا در صورت موافقت در ۲۸ نقطه از استان تشییع و تدفین شوند.

وی با اشاره به وجود بابرکت ۳۱۳ شهید گمنام در استان کرمان افزود: شهدای تازه تفحص شده همزمان با ایام فاطمیه و در سالروز شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها، در استان تشییع و تدفین خواهند شد.

پایان پیام/۳۷۶۳/ب





ایام فاطمیه و شمیم روح‌بخش شهید گمنام در فضای کرمان

منبع: فــارس
? ایام فاطمیه و شمیم روح‌بخش شهید گمنام در فضای کرمان