اپلیکیشن “جهان شهر مقاومت” رونمایی شد

مهران شیخی گفت: در اپلیکیشن “جهان شهر مقاومت”هر نوع خدماتی که یک زائر مورد نیاز دارد را قرار داده ایم و همچنین اهم برنامه های سالگرد شهادت شهید سلیمانی در کرمان شامل حضور سخنرانان، مداحان و غیره را در این نرم افزار بارگذاری شده است. مهران شیخی در گفتگو با فت فتو؛ گفت: با توجه […]

مهران شیخی گفت: در اپلیکیشن “جهان شهر مقاومت”هر نوع خدماتی که یک زائر مورد نیاز دارد را قرار داده ایم و همچنین اهم برنامه های سالگرد شهادت شهید سلیمانی در کرمان شامل حضور سخنرانان، مداحان و غیره را در این نرم افزار بارگذاری شده است.

مهران شیخی در گفتگو با فت فتو؛ گفت: با توجه به اینکه زائران مزار مطهر شهید سلیمانی به کرمان می آیند، دغدغه ای وجود داشت که برخی از آنها با مشکلات متعددی در زمینه وسایل نقلیه، اسکان، پیدا کردن مراکز درمانی و غیره رو به رو می شوند؛ اما نمی دانند که به منظور حل مشکلات خود به چه جاهایی می توانند مراجعه کنند.

عضو کمیته مردمی ستاد بزرگداشت سپهبد شهید سلیمانی در استان کرمان ادامه داد: قبل از شهادت سپهبد شهید سلیمانی با توجه به اینکه تعداد گردشگران بالا نبود، هتل ها و مهمانسراها جهت اسکان، مشخص بود؛ اما پس از شهادت حاج قاسم تعداد زائران مزار مطهر و شریف ایشان بسیار بالا رفته است و زیر ساخت هایی از جمله هتل ها و مهمانسراها پاسخگو کاروان های که برای زیارت می آیند، نیستند.

وی ابراز کرد: کمیته مردمی ستاد بزرگداشت سپهبد شهید سلیمانی در استان کرمان جهت اسکان زائران حسینیه ها، تکایا، بقاع متبرکه و دیگر جاهایی که قابلیت اسکان را دارند، با رعایت پروتکل بهداشتی آماده کرده اند و ما این مسئله را عنوان کردیم دغدغه زائران زمانی که وارد استان می شوند باید برطرف شود و در این عرصه طراحی اپلیکیشن و ارائه خدمات به صورت هوشمند را مد نظر قرار دادیم.

عضو کمیته مردمی ستاد بزرگداشت سپهبد شهید سلیمانی در استان کرمان بیان کرد: در این اپلیکیشن هر نوع خدماتی که یک زائر مورد نیاز دارد را قرار داده ایم و همچنین اهم برنامه های سالگرد شهادت شهید سلیمانی در کرمان شامل حضور سخنرانان، مداحان و غیره را در این نرم افزار بارگذاری شده است.

شیخی در پایان خاطر نشان کرد: این اپلیکیشن به نام جهان شهر مقاومت طراحی شده است و قابل دسترسی از برنامه بازار و بر روی تلفن های همراه اندروید قابل استفاده است.

گفتنی است نرم افزار جامع خدماتی زائرین مزار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی از طریق لینک https://jahanshahremoghavemat.com/ قابل دسترس است.

انتهای پیام/م




اپلیکیشن “جهان شهر مقاومت” رونمایی شد

منبع:آرمـان
? اپلیکیشن “جهان شهر مقاومت” رونمایی شد