اولین یادواره ۸ شهید مفقودالاثر کوهبنان برگزار شد

همزمان با شام رحلت نبی مکرم اسلام(ص) و امام حسن مجتبی(ع)، اولین یادواره ۸ شهید مفقودالاثر شهرستان کوهبنان برگزار شد. به گزارش فت فتو از کوهبنان، به‌مناسبت هفته دفاع مقدس و همزمان با شام شهادت نبی مکرم اسلام(ص) و امام حسن مجتبی(ع)، اولین یادواره ۸ شهید مفقودالاثر کوهبنان با میهمانی پیکر پاک شهید گمنام و […]


همزمان با شام رحلت نبی مکرم اسلام(ص) و امام حسن مجتبی(ع)، اولین یادواره ۸ شهید مفقودالاثر شهرستان کوهبنان برگزار شد.

به گزارش فت فتو از کوهبنان، به‌مناسبت هفته دفاع مقدس و همزمان با شام شهادت نبی مکرم اسلام(ص) و امام حسن مجتبی(ع)، اولین یادواره ۸ شهید مفقودالاثر کوهبنان با میهمانی پیکر پاک شهید گمنام و با حضور جمعی از مردم و مسؤولان برگزار شد.

حجت‌الاسلام ابوطالب هنرهوده مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان کوهبنان در این مراسم با بیان اینکه خانواده شهدا تمام هستی خود که فرزندان دلبندشان بود را تقدیم اسلام و انقلاب کردند، اظهار داشت: شهیدان مجتبی محمدحسنی، حسین فتاحی، داود رجبی، حسین محمدحسنی، محمود رشیدی، عباس محسن‌بیگی و غلامرضا روح‌الامینی از شهدای مفقودالاثر شهرستان کوهبنان هستند.

وی افزود: مادران شهدای گمنام همواره چشم انتظار فرزندان‌شان هستند، در حالی که برخی رزمندگان دوست نداشتند که بعد از شهادت حتی اسم‌شان مشخص باشد.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کوهبنان با بیان اینکه شهیدان اقتدار و عزت به ایران بخشیدند، تصریح کرد: اینکه در سازمان ملل عکس سردار دل‌ها توسط رئیس‌جمهور کشورمان به نمایش گذاشته می‌شود تا عزت و اقتدار ایران اسلامی در جهان متجلی شود، به برکت خون شهداست.

انتهای پیام/۸۰۰۱۲/ب





اولین یادواره ۸ شهید مفقودالاثر کوهبنان برگزار شد

منبع: فــارس
? اولین یادواره ۸ شهید مفقودالاثر کوهبنان برگزار شد