اولین همایش حمایت از خانواده زندانیان زرند برگزار شد

اولین همایش حمایت از خانواده زندانیان شهرستان زرند با حضور جمعی از اعضا شورای تامین، مسئولین زندان‌های زرند و کرمان برگزار شد. از خیرین نیک اندیش زرندی که به خانواده‌های زندانیان زرندی کمک کرده اند با اهدا لوح سپاس تجلیل شد. ابوالفضل فرح بخش رئیس دادگستری زرند بر لزوم رفع مسائل و مشکلات خانواده زندانیان […]

اولین همایش حمایت از خانواده زندانیان شهرستان زرند با حضور جمعی از اعضا شورای تامین، مسئولین زندان‌های زرند و کرمان برگزار شد.

از خیرین نیک اندیش زرندی که به خانواده‌های زندانیان زرندی کمک کرده اند با اهدا لوح سپاس تجلیل شد.

ابوالفضل فرح بخش رئیس دادگستری زرند بر لزوم رفع مسائل و مشکلات خانواده زندانیان با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی تأکید کرد و می‌گوید: در واقع مشکلات و آسیب‌های اجتماعی همه افراد جامعه را تهدید می‌کند و در این میان خانواده‌های زندانیان که سرپرست خود را در اختیار ندارند، بیش از دیگران در معرض آسیب‌ها قرار دارند بنا بر این حمایت از خانواده‌های زندانیان بسیاربا اهمیت است و ضرورت دارد مسائل و مشکلات این گونه خانواده‌ها که جرمی مرتکب نشده اند، رسیدگی و مورد توجه همگان قرار گیرد.

حجت الاسلام بلوچ زاده دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند از فعالیت‌های ارزشمند و خیرخواهانه انجمن حمایت از زندانیان زرند در راستای تامین نیاز‌های مالی و دیگر خدمات حمایتی این بخش قدردانی کرد و خواستار توجه و حمایت‌های بیش از پیش خیران ازخدمات اجتماعی انجمن حمایت از زندانیان شد.

رضا یزدان پناه مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان زرند هم با بیان گزارشی از فعالیت‌های این انجمن از جمع آوری کمک‌های مردمی و اهدای این کمک‌ها در قالب بسته حمایتی به خانواده‌های نیازمند زندانیان خبر داد

فت فتو کرمان کرمان




اولین همایش حمایت از خانواده زندانیان زرند برگزار شد

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? اولین همایش حمایت از خانواده زندانیان زرند برگزار شد