اولین مدال آسیایی کشتی کرمان برگردن جوان سیرجانی

فرزاد صفی‌جهانشاهی کشتی‌گیر سیرجانی در مسابقات آسیایی صاحب مدال نقره شد. به گزارش نذیر کرمان از سیرجان، مسابقات کشتی آزاد جوانان آسیا در کشور اردن برگزارشد و فرزاد صفی‌جهانشاهی، کشتی‌گیر سیرجانی آکادمی گل‌گهر در وزن ۷۹ کیلوگرم تیم ملی جوانان ایران با اقتدار و پس از سه پیروزی و غلبه بر حریفان مقتدر خود به فینال […]


فرزاد صفی‌جهانشاهی کشتی‌گیر سیرجانی در مسابقات آسیایی صاحب مدال نقره شد.

به گزارش نذیر کرمان از سیرجان، مسابقات کشتی آزاد جوانان آسیا در کشور اردن برگزارشد و فرزاد صفی‌جهانشاهی، کشتی‌گیر سیرجانی آکادمی گل‌گهر در وزن ۷۹ کیلوگرم تیم ملی جوانان ایران با اقتدار و پس از سه پیروزی و غلبه بر حریفان مقتدر خود به فینال مسابقات رسید و در رقابتی نزدیک در فینال مغلوب حریف هندی شد تا با کسب مقام دوم صاحب گردن آویز نقره این مسابقات شود.

  صفی‌جهانشاهی کشتی‌گیر وزن ۷۹ کیلوگرم تیم ملی جوانان ایران در دور اول با نتیجه ۱۲ بر ۲ آوتادنیل تولوگونوف از قرقیزستان را شکست داد.

وی در مسابقه دوم با نتیجه ۸ بر صفر دالر گولبایف از ازبکستان را از پیش برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

 این کشتی‌گیر پرافتخار سیرجانی در این مرحله با نتیجه ۹ بر ۲ از سد ماگژان ژانیربای از قزاقستان گذشت و با اقتدار به دیدار فینال راه یافت و در دیدار پایانی با نتیجه ۶ بر ۳ مغلوب ساگار ساگلان از هند شد و به مدال نقره رسید.

 در رده‌بندی تیمی ایران با ۱۹۱ امتیاز قهرمان شد و تیم‌های هند با ۱۸۰ و قزاقستان با ۱۶۰ امتیاز دوم و سوم شدند.

پایان پیام/۳۷۶۳/ب





اولین مدال آسیایی کشتی کرمان برگردن جوان سیرجانی

منبع: فــارس
? اولین مدال آسیایی کشتی کرمان برگردن جوان سیرجانی