اولین دادستان ماهان کرمان منصوب شد

نذیر کرمان/کرمان با صدور حکمی از سوی رئیس قوه قضائیه، سینا بنی اسد، بازپرس دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان کرمان به سمت دادستان عمومی و انقلاب بخش ماهان منصوب شد. مراسم معارفه دادستان‌ عمومی و انقلاب بخش ماهان طی هفته جاری برگزار خواهد شد. در حکم انتصاب سینا بنی اسد به عنوان اولین دادستان بخش […]

نذیر کرمان/کرمان با صدور حکمی از سوی رئیس قوه قضائیه، سینا بنی اسد، بازپرس دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان کرمان به سمت دادستان عمومی و انقلاب بخش ماهان منصوب شد.

مراسم معارفه دادستان‌ عمومی و انقلاب بخش ماهان طی هفته جاری برگزار خواهد شد.

در حکم انتصاب سینا بنی اسد به عنوان اولین دادستان بخش ماهان که به امضای حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی‌اژه‌ای، ریاست قوه قضاییه رسیده، آمده است: امید است با در نظر داشتن اهمیت امر قضا و مسئولیت‌های سنگین ناشی از آن، اجرای عدالت اسلامی و رسیدگی به محرومان و ستم دیدگان و حمایت از حقوق مشروع مردم را سرلوحه کار خود قرار داده و در انجام وظایف الهی با رعایت دقیق موازین شرعی و قانونی همراه با سرعت لازم موفق و موید باشید.

گفتنی است: بنی اسد از زمان تصدی منصب قضا در سال ۱۳۹۷ تا ۱۴۰۱ در سمت دادیار دادسرای عمومی و انقلاب کرمان مشغول خدمت بوده و از سال ۱۴۰۱ تاکنون نیز در سمت بازپرس دادسرای عمومی و انقلاب کرمان مشغول به کار بوده است.

شایان ذکر است وی دانشجوی دکتری حقوق کیفری و جرم شناسی بوده و در حال تدوین رساله دکترای خود در رشته حقوق جزا و جرم شناسی است.

انتهای پیام 




اولین دادستان ماهان کرمان منصوب شد

منبع: ایـسنا
? اولین دادستان ماهان کرمان منصوب شد