اولین آزمون صلاحیت بالینی در دندانپزشکی کرمان برگزار شد

کرمان- معاون آموزشی دانشکده دندانپزشکی کرمان گفت: اولین آزمون صلاحیت بالینی دندانپزشکی به صورت متمرکز و همزمان با سراسر کشور در کرمان برگزار شد. به گزارش خبرگزای مهر به نقل از روابط عمومی دانشکده دندانپزشکی کرمان، دکتر فاطمه السادات سجادی گفت: در این آزمون ۲۵ نفر از دانشجویان سال آخر دندانپزشکی برای اولین بار با […]

کرمان- معاون آموزشی دانشکده دندانپزشکی کرمان گفت: اولین آزمون صلاحیت بالینی دندانپزشکی به صورت متمرکز و همزمان با سراسر کشور در کرمان برگزار شد.

به گزارش خبرگزای مهر به نقل از روابط عمومی دانشکده دندانپزشکی کرمان، دکتر فاطمه السادات سجادی گفت: در این آزمون ۲۵ نفر از دانشجویان سال آخر دندانپزشکی برای اولین بار با هدف سنجش میزان مهارت بالینی آنان با نظارت نماینده دبیرخانه شورای تخصصی دندانپزشکی و حضور مسئولان و اساتید رشته‌های مختلف دندانپزشکی در دو بخش آزمون کتبی و عملی برگزار شد.

به گفته معاون آموزشی دانشکده دندانپزشکی مرحله اول این آزمون به صورت تئوری روز نهم مهرماه سال جاری در مرکز آزمون دانشگاه علوم پزشکی کرمان برگزار شد و ۲۵ نفر از دانشجویان واجد شرایط که موفق به کسب نمره قبولی شده‌اند به این مرحله راه یافتند.

سجادی درباره شیوه برگزاری این آزمون گفت: آزمون صلاحیت بالینی دوره دکتری عمومی دندانپزشکی به صورت همزمان و متمرکز در مراکز صلاحیت بالینی دندانپزشکی در مناطق آمایشی کشور و به روش ساختارمند عینی بالینی (OSCE) استاندارد با تاکید بر مهارت‌های ارتباطی، تصمیم گیری بالینی و معاینه فیزیکی و انجام مهارت‌های عملی تشخیصی و درمانی اصلی (Core competencies) برگزار شد.

کد خبر ۵۹۱۱۲۰۲




اولین آزمون صلاحیت بالینی در دندانپزشکی کرمان برگزار شد

منبع: مــهر
? اولین آزمون صلاحیت بالینی در دندانپزشکی کرمان برگزار شد