اولویت نظام، رسیدگی به مردم است

فرمانده سپاه ثارالله کرمان گفت:خدمات نظام را بایستی رسانه‌ای کرد، همین امر جهادتبیین است، و دشمن از این خلاء سوداستفاده کرده است. به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی «فت فتو» سردار محمدعلی نظری در مراسم اهدای ۹۰ سری جهیزیه به مددجویان کمیته امداد جیرفت، گفت: نهادهای خدمت‌رسان منجمله کمیته امداد، ستاد اجرایی فرمان امام، بنیاد علوی، […]

فرمانده سپاه ثارالله کرمان گفت:خدمات نظام را بایستی رسانه‌ای کرد، همین امر جهادتبیین است، و دشمن از این خلاء سوداستفاده کرده است.

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی «فت فتو» سردار محمدعلی نظری در مراسم اهدای ۹۰ سری جهیزیه به مددجویان کمیته امداد جیرفت، گفت: نهادهای خدمت‌رسان منجمله کمیته امداد، ستاد اجرایی فرمان امام، بنیاد علوی، آستان قدس، بسیج و بسیج سازندگی، اقدام به شناسایی مشکلات مردم کرده تا در زمینه‌های مسکن، اشتغال، قنوات، آب شرب، آب کشاورزی، جهیزیه و کمک معیشتی به مردم خدمات دهند.

 
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان به تحریف واقعیت‌ها توسط دشمنان اشاره کرد و افزود: به دلیل وارونه جلوه دادن واقعیت‌ها توسط دشمنان در فضای مجازی و اقدامات‌شان، بایستی خدمت‌رسانی نظام به مردم را رسانه‌ای کرد.
 
سردار نظری بیان کرد: به مناسبت ولادت امام حسین (ع) و روز پاسدار مصادف با سوم شعبان نیز برنامه‌ اهدای ۲ هزار سری جهیزیه به محرومین جامعه برنامه‌ریزی شده است.
 
وی اظهار کرد: همواره اولویت نظام، رسیدگی به مردم است و در مناسبت‌های مختلف، آماده شدن پروژه‌ها را اطلاع‌رسانی خواهیم کرد و هدف هجمه دشمن، ناکارآمد جلوه دادن نظام است که با ارائه خدمات، مردم‌داری و مردمی کردن خدمات، پاسخ آنها را خواهیم داد.
 
انتهای خبر/ فاریابی




اولویت نظام، رسیدگی به مردم است

منبع:آرمـان
? اولویت نظام، رسیدگی به مردم است