اولویت در بحث نظارت بازار، حوزۀ آرد و نان است

فردای کرمان – گروه اقتصاد: معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان با تاکید بر اینکه اولویت اول وزارت کشور در حال حاضر حوزۀ آرد و نان است گفت:«همه باید پای کار باشند و یک آرایش پشتیبانی را در حوزۀ آرد و نان شکل داده که در این راستا و به منظور رصد دقیق بازار نیاز […]

فردای کرمان – گروه اقتصاد: معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان با تاکید بر اینکه اولویت اول وزارت کشور در حال حاضر حوزۀ آرد و نان است گفت:«همه باید پای کار باشند و یک آرایش پشتیبانی را در حوزۀ آرد و نان شکل داده که در این راستا و به منظور رصد دقیق بازار نیاز است فرمانداران به موقع گزارشات شهرستان‌های تابعۀ خود را به ستاد تنظیم بازار ارسال کنند زیرا این گزارشات مبنای تصمیم‌گیری ستاد بوده که روزانه باید رصد شود».

رحمان جلالی با تاکید بر حضور میدانی فرمانداران در نقاط مختلف شهرستان‌های تابعه و بررسی وضعیت بازار و صنوف اظهار کرد:«نباید هیچ خلل و مشکلی در مورد تامین اقلام ضروری و مورد نیاز مردم وجود داشته باشد».

به گزارش فردای کرمان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری کرمان،وی ۲۷ اردیبهشت ماه در کارگروه اقدام مشترک تنظیم بازار افزود:«در حوزۀ تامین اقلام اساسی،اولویت اول ما نظارت بوده و باید تمامی کارها حول این محور بچرخد لذا از همۀ فرمانداران انتظار داریم پای کار باشند و اولویت ما در بحث نظارت،حوزۀ آرد و نان است و از امروز هیچ اولویتی غیر از رصد و بررسی و نظارت بر حوزۀ آرد و نان نخواهیم داشت».

جلالی با اعلام این هشدار که دشمن به دنبال مانور روی تشکیل صفوف نان در کشور است،اظهار کرد:«برخورد با مخلان بازار در مواقعی که حالت جنگی داریم باید تغییر کند و انتظار می‌رود از تمام ظرفیت شهرستان‌ها،بسیج و امکانات موجود در راستای ایجاد آرامش در بازار و نظارت بر قیمت‌ها استفاده کنیم و در این راستا همگی باید به خط شوند و هیچ بهانه‌ای قابل قبول نیست و در این راستا باید رصد لحظه‌ای بازار و گزارش آنلاین به مرکز استان صورت گیرد».

معاون سیاسی،امنیتی استاندار کرمان با تاکید بر تقویت حوزۀ نظارت،حافظان نظام و بسیج ادامه داد:«همه باید کمک کنند تا بتوانیم آرامش را در بازار حاکم کنیم و در این راستا نیز باید مدیریت نظارت بر قیمتها در بازار تشدید شود».

وی با بیان این‌که تمامی نیروهای بسیج در تمام شهرستان‌ها باید فعالانه بحث نظارت بر قیمت‌ها و موجودی کالاهای اساسی را رصد و پیگیری کنند،گفت:«باید نظارت همه‌جانبه در حوزۀ آرد و نان و نانوایی‌ها صورت گیرد و در این راستا نیز قرارگاه آرد و نان تشکیل و به این موضوع به صورت جدی رسیدگی شود». /پ




اولویت در بحث نظارت بازار،حوزۀ آرد و نان است

منبع:خبر کرمان
?

اولویت در بحث نظارت بازار،حوزۀ آرد و نان است

:اخبار استان کرمان – اقتصادی