اولویت افزایش اعتبارات ورزش همگانی در مجلس می باشد

محمد مهدی زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی از افزایش اعتبارات ورزش همگانی خبر داد و گفت: اکنون ورزش همگانی برای ما اولویت و ضرورت دارد. به گزارش نذیر کرمان، جلسه مربیان ورزش روزانه استان کرمان با حضور محمد مهدی زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، امیر […]

محمد مهدی زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی از افزایش اعتبارات ورزش همگانی خبر داد و گفت: اکنون ورزش همگانی برای ما اولویت و ضرورت دارد.

به گزارش نذیر کرمان، جلسه مربیان ورزش روزانه استان کرمان با حضور محمد مهدی زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، امیر جعفری و حمید شیردل رئیس و دبیر هیات ورزش های همگانی استان، محمدرضا زنگی آبادی مسیول کمیته ورزش روزانه استان کرمان و جمع کثیری از مربیان ایستگاه های ورزشی بوستان ها و پارکها برگزار شد.

محمد مهدی زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی ضمن قدردانی از مربیان ورزش روزانه بی تحرکی و پیامدهای آن را فاجعه بار عنوان کرد و گفت: طبق گزارشاتی در کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی به من ارائه می شود آمارها از اضافه وزن، فقر عضلانی و بروز بیمارها از سنین کودکی حکایت دارد.

زاهدی کار مربیان ورزش روزانه را ارزشمند دانست و تاکید کرد: با توجه به کاهش تحرک و بالا رفتن هزینه های درمانی که بر دوش دولت افتاده، بهترین و مناسبترین راهکار توسعه ورزش همگانی و در دسترس همگان می باشد.

وی با اشاره به اینکه اعتبارات حوزه همگانی ورزش افزایش یافته، عنوان کرد: نگرانی های ایجاد شده موجب شد تا نمایندگان دولت را مکلف کند تا به حوزه ورزش همگانی بیشتر بپردازد و آن را توسعه و بهبود بخشد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی خاطر نشان ساخت: آموزش و پرورش به عنوان داشتن جامعه بزرگی از دانش آموزان و فرهنگیان باید پای کار بیایید و با همکاری همه جانبه با هیات ورزش های همگانی در راستای ایجاد تحرک ، توسعه ورزش و فعالیت ورزشی در مدارس نگرانی های حوزه سلامت را به حداقل برساند.




اولویت افزایش اعتبارات ورزش همگانی در مجلس می باشد

منبع:یـزدان کـرمان
? اولویت افزایش اعتبارات ورزش همگانی در مجلس می باشد