اوزونیدیس: به خودم فکر نمی‌کنم، همه ما یک تیم هستیم

سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان می‌گوید به محبوبیت خودش فکر نمی‌کند و تنها موفقیت تیم برایش اهمیت دارد. به گزارش نذیر کرمان، گل گهر سیرجان در هفته چهارم لیگ برتر فردا (سه‌شنبه) در خانه به مصاف ملوان بندرانزلی می‌رود. مارینوس اوزونیدیس, سرمربی گل گهر در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر ملوان اظهار […]

سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان می‌گوید به محبوبیت خودش فکر نمی‌کند و تنها موفقیت تیم برایش اهمیت دارد.

به گزارش نذیر کرمان، گل گهر سیرجان در هفته چهارم لیگ برتر فردا (سه‌شنبه) در خانه به مصاف ملوان بندرانزلی می‌رود. مارینوس اوزونیدیس, سرمربی گل گهر در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر ملوان اظهار کرد: مثل همه بازی‌ها، بازی دشواری داریم چرا که تیم‌ها تفاوت چندانی با هم ندارند و باید تمرکز و نظم و سازمان داشته باشیم.

وی افزود: امیدوارم فردا دوباره هواداران ما را حمایت کنند و به آن‌ها احتیاج داریم تا به بازیکنان انرژی دهند تا آن‌ها با تلاش بیشتر بتوانند نتیجه خوبی بگیرند و امیدوارم همه ما بعد از بازی خوشحال باشیم.

وی ادامه داد: بازی قبلی نتیجه خیلی خوبی گرفتیم و این باعث احساس خوب و اعتماد به نفس خوب است. امیدوارم بازی به بازی نمایش بهتری از خود داشته باشبم. در روزهای اخیر مشکلاتی برای برخی بازیکنان داشتیم که منتظریم وضعیت آن‌ها را تا لحظه آخر ببینیم و بعد ببینیم ترکیب چه می‌شود.

 سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان در مورد اضافه شدن دو بازیکن خارجی به تیمش پاسخ داد: هر چه باشد از طریق باشگاه به‌صورت رسمی اعلام می‌شود. الان مهمترین چیز بازیکنان فعلی ما و بازی فرداست.

اوزونیدیس گفت: برای من مهم نیست که برای خودم چه اتفاقی می‌افتد. فوتبال کار تیمی است و دوست داریم محبوبیت تیم در شهر سیرجان باشد و هیچ وقت به خودم فکر نکردم. همه ما یک تیم هستیم و تلاش می‌کنیم بهترین نتیجه را بگیریم. خیلی از چیزها را باید بهبود بدهیم.

وی در مورد محروم و مصدومان تیمش گفت: یکسری مشکلات داریم که الان نمی‌خواهم بیان کنم.

سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان در مورد شناخت از ملوان نیز گفت: ملوان سرمربی دارد که سبک خاص خود را دارد و کار را بهترین شکل انجام می‌دهند و روبروی استقلال شایسته باخت نبودند و بازی قبلی خود را پیروز شدند و این نشان می دهد با تیم خیلی خوبی روبرو هستیم و بازی راحتی پیش‌رو نداریم.

انتهای پیام




اوزونیدیس: به خودم فکر نمی‌کنم، همه ما یک تیم هستیم

منبع: ایـسنا
? اوزونیدیس: به خودم فکر نمی‌کنم، همه ما یک تیم هستیم