اوزونیدیس: برابر آلومینیوم شایسته پیروزی بودیم

سرمربی یونانی گل‌گهر سیرجان از بازی شاگردانش برابر آلومینیوم اراک اظهار رضایت کرد. به گزارش نذیر کرمان، مارینوس اوزونیدیس عصر سه‌شنبه در نشست خبری پس از دیدار با آلومینیوم اراک که با نتیجه بدون گل پایان یافت، افزود: در مجموع بازی خوبی را از دو تیم شاهد بودیم که البته از قبل هم همین انتظار […]

سرمربی یونانی گل‌گهر سیرجان از بازی شاگردانش برابر آلومینیوم اراک اظهار رضایت کرد.

به گزارش نذیر کرمان، مارینوس اوزونیدیس عصر سه‌شنبه در نشست خبری پس از دیدار با آلومینیوم اراک که با نتیجه بدون گل پایان یافت، افزود: در مجموع بازی خوبی را از دو تیم شاهد بودیم که البته از قبل هم همین انتظار از این بازی می‌رفت، هر دو تیم سازماندهی خیلی خوبی داشتند و شانس‌های زیادی برای گلزنی به وجود نیامد. تیم آلومینیوم تیم بسیار خوبی است و امیدوارم هر دو تیم در جدول جایگاه بالاتری را به خود اختصاص دهند.

او ادامه داد: از عملکرد تیم راضی هستم به خاطر این که جز ۱۰ دقیقه اول که حریف موقعیت‌هایی روی دروازه ما ایجاد کرد، بقیه زمان بازی را کنترل کرده و موقعیت‌های خوبی هم ایجاد کردیم. در مجموع فکر می‌کنم اگر تیمی شایسته پیروزی در این بازی بود تیم گل‌گهر بود مخصوصاً این که در نیمه دوم فشار زیادی روی دروازه حریف آوردیم.

وی گفت: برای بازی بعد مقابل استقلال باید وضعیت مصدومان خود را بررسی کنیم و بازه زمانی سختی را به خاطر مصدومان در پیش داریم اما، به همه نفرات تیم اعتماد دارم.

انتهای پیام




اوزونیدیس: برابر آلومینیوم شایسته پیروزی بودیم

منبع: ایـسنا
? اوزونیدیس: برابر آلومینیوم شایسته پیروزی بودیم