اوزونیدیس: از بازیکنان ایرانی شناخت کامل دارم و تیم را با بازیکنان با کیفیت می‌بندم

اولین نشست خبری و مراسم معارفه مارینوس اوزونیدیس سرمربی یونانی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان برگزار شد. به گزارش نذیر کرمان از سیرجان، صادقی معاون باشگاه  گل‌گهر امروز در اولین نشست خبری سرمربی یونانی این تیم درباره مسائل فصل قبل و روند انتخاب سرمربی این تیم اظهار کرد: در فصل گذشته زمانی که بحث انتخاب آقای […]


اولین نشست خبری و مراسم معارفه مارینوس اوزونیدیس سرمربی یونانی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان برگزار شد.

به گزارش نذیر کرمان از سیرجان، صادقی معاون باشگاه  گل‌گهر امروز در اولین نشست خبری سرمربی یونانی این تیم درباره مسائل فصل قبل و روند انتخاب سرمربی این تیم اظهار کرد: در فصل گذشته زمانی که بحث انتخاب آقای قلعه‌نویی بعنوان سرمربی تیم ملی مطرح شد، باشگاه گل‌گهر به‌خاطر منافع تیم ملی با انتقال آقای قلعه‌نویی موافقت کرد و با توجه به موضوعاتی که مطرح شد و آشنایی که آقای الهویی با تیم داشت تصمیم بر این شد که ادامه فصل را با آقای الهویی به‌عنوان سرمربی داشته باشیم.

 وی ادامه داد: در یک ماهه اخیر جلسات متعددی برگزار شد، باتوجه به یک سری محدودیت‌های بودجه‌ای و دستورالعمل‌های سازمان لیگ و فدراسیون و بحث‌های فنی و کارشناسی صورت گرفته، ۴۰ مربی داخلی و خارجی مطرح شد که نهایتا به انتخاب آقای مارینوس منجر شد که به‌عنوان سرمربی انتخاب شوند.

 در این نشست، سرمربی یونانی تیم گل‌گهر با اشاره به بالا بودن کیفیت فنی بازیکنان ایرانی گفت: از مدیران باشگاه تشکر می‌کنم که این فرصت را به من دادند، همیشه احساس مثبتی نسبت به ایران داشته‌ام. می‌توانم بگویم اولین مربی یونانی بودم که با بازیکنان ایران در تماس بودم هم از نظر شخصیتی و هم کیفیت فنی عاشق بازیکنان ایرانی هستم.

 مارینوس اوزونیدیس از شناخت خود از باشگاه گل‌گهر و اینکه چه هدفی را برای آینده این تیم دارد چنین بیان کرد: من از بازیکن‌های ایرانی و برای کار کردن با باشگاه گل‌گهر سیرجان تحقیقاتی را انجام دادم و تمامی آنها نکات خیلی مثبتی را درباره باشگاه گل‌گهر به من گفتند و چیزی که به من گفتند این بود که باشگاه سال به سال پیشرفت دارد.

 وی ادامه داد: هدف این است که از وضعیت کنونی یک پله بالاتر برویم. من این را درک کردم که مدیران باشگاه در کارشان جدی هستند و هدف من هم این است که روزبه‌روز و لحظه‌به‌لحظه موفق‌تر و بهتر از گذشته باشیم. احساس می‌کنم که باشگاه زیرساخت‌های بسیار خوبی را فراهم کرده است و می‌خواهیم از سال‌های گذشته موفق‌تر و امتیازهای بالاتر داشته باشیم.

اوزونیدیس در خصوص شناخت بازیکنان ایران وانتخاب آنها اظهارکرد: از بازیکنان ایرانی شناخت کاملی دارم و حتی بازی‌های ملی و باشگاهی ایران را دنبال می‌کردم. قبل از گل‌گهر هم پیشنهاداتی برای حضور در لیگ برتر ایران داشتم. به‌عنوان یک مربی یونانی این را هم دوست داشتم که با بازیکنان ایرانی کار کنم. بازیکنان ایران را می‌شناسم و از شخصیت و کیفیت فنی آنها اطلاع دارم.

 سرمربی یونانی گل‌گهر در مورد جذب بازیکن خارجی و داخلی نیز گفت: در ابتدا سعی داریم که تیم را با بازیکنان با کیفیت ایرانی پر کنیم. من قوانین لیگ ایران را هم کامل می‌دانم. سعی دارم تیم را با بازیکنان ایرانی بسازم و حالا اگر جای خالی بود سراغ بازیکن خارجی هم خواهیم رفت. البته آن بازیکن باید کیفیت بالاتری داشته باشد. با توجه به قوانین جدید فوتبال ایران باید از جوانان بیشتری استفاده کنیم. خیلی از جوانانی که الان در تیم ملی یونان هستند، با من کار کرده‌اند. به کار کردن با جوانان اعتقاد دارم ولی این بستگی به آن‌ها هم دارد.

وی اضافه کرد: به نظرم ما باید به آنها فرصت بدهیم و از باشگاه خواسته‌ام که جوانان بیشتری در اختیارم بگذارد تا شرایط آنها را بررسی کنیم.

وی در مورد امکانات باشگاه گل‌گهر بیان داشت: باشگاه گل‌گهر از چیزی که فکر می‌کردم بالاتر است. قبل از اینکه وارد ایران و سیرجان بشوم، همانطور که باشگاه درباره من تحقیق کرده، من هم درباره باشگاه تحقیق کرده‌ام وبه این نتیجه رسیدم که باشگاه اعتبار بسیار خوبی در میان اهالی فوتبال در ایران دارد و این خیلی مهم است.

 وی در مورد استفاده از کادر فنی ایرانی ومعرفی آنها نیز گفت : قطعا از مربیان ایرانی استفاده خواهم کرد زیرا آنها کمک زیادی می‌توانند بما بکنند. من با بازیکنان ایرانی آشنایی دارم و به‌طور قطع مربیان ایرانی، بیشتر می‌توانند در این زمینه و کسب شناخت بیشتر به ما کمک کنند من کمک‌های ایرانی ام را انتخاب کردم، اما به‌خاطر منافع باشگاه از اعلام اسامی آنها خودداری می‌کنم.

اوزونیدیس در مورد اینکه تیم در سیرجان تمرین می‌کند یا در تهران تصریح کرد: امکاناتی که اینجا دیدم رضایت‌بخش بود. اما من فقط دو سه روز اینجا بوده‌ام و برای تصمیم‌گیری به زمان نیاز دارم. باشگاه متعلق به سیرجان است و مهم است که پایگاه ما همینجا باشد و قول می‌دهم تیمی بسازیم که هواداران به آن افتخار کنند.

پایان پیام/۳۷۶۳/ب





اوزونیدیس: از بازیکنان ایرانی شناخت کامل دارم و تیم را با بازیکنان با کیفیت می‌بندم

منبع: فــارس
? اوزونیدیس: از بازیکنان ایرانی شناخت کامل دارم و تیم را با بازیکنان با کیفیت می‌بندم