اهمیت ویژه دولت به سلامت مردم در تسریع واکسیناسیون عمومی/ جلوگیری از خلق نقدینگی با وجود خزانه خالی در دولت جدید

احمد علی مقدم گفت: شتاب گرفتن واکسیناسیون عمومی، افزایش مراکز واکسیناسیون و واکسینه شدن تعداد قابل توجهی از گروه های هدف، بدون معطلی و حتی درب خانه و محل کسب، همه نشان دهنده همت بالای دولت سیزدهم برای ریشه کنی کرونا و اهمیت به سلامت مردم است. احمد علی مقدم در گفتگو با خبرنگار فت […]

احمد علی مقدم گفت: شتاب گرفتن واکسیناسیون عمومی، افزایش مراکز واکسیناسیون و واکسینه شدن تعداد قابل توجهی از گروه های هدف، بدون معطلی و حتی درب خانه و محل کسب، همه نشان دهنده همت بالای دولت سیزدهم برای ریشه کنی کرونا و اهمیت به سلامت مردم است.

احمد علی مقدم در گفتگو با خبرنگار فت فتو؛ در رابطه با عملکرد صد روزه دولت آیت الله رئیسی گفت: علیرغم تخریب ها و شیطنت های مخالفین داخلی و خارجی عملکرد و کارنامه دولت سیزدهم در حوزه‌های مختلف سیاست داخلی و خارجی، تورم، شفاف سازی، ساخت مسکن، روند واکسیناسیون و ارتباط تنگاتنگ و بی واسطه با مردم، قابل تحسین است.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با اشاره به اینکه حضور رئیس جمهور در سفرهای استانی امتیازی مثبت برای دولت مردمی است، افزود: دولت انقلابی و مردمی آیت الله رئیسی خیلی سریع سکان مدیریت کشور را به دست گرفت و در عرصه‌های عمومی حضور میدانی پیدا کرد بطوریکه دولت حتی روزهای جمعه هم تعطیلی ندارد و در نتیجه وی در ۱۰۰ روز گذشته به ۱۰ استان سفر کرده است.

۱۰ سفر استانی در ۱۰۰ روز کارنامه درخشان دولت مردمی است

وی ادامه داد: ارتباط کم‌نظیر و بی‌واسطه رئیس جمهور با مردم مناطق محروم کشور نشان از مساله شناسی وی از نقاط پر مشکل کشور و رسیدگی به مشکلات مردم و خدمت به آنها دارد بطوریکه حتی دشمنان و مخالفین از اخلاق خوب و نوع مواجهه رئیسی با مردم ارزیابی خوبی دارند.

مقدم تسریع واکسیناسیون عمومی در کشور را مطلوب توصیف کرد و ادامه داد: شتاب گرفتن واکسیناسیون عمومی، افزایش مراکز واکسیناسیون و واکسینه شدن تعداد قابل توجهی از گروه های هدف، بدون معطلی و حتی درب خانه و محل کسب، همه نشان دهنده همت بالای دولت سیزدهم برای ریشه کنی کرونا و اهمیت به سلامت مردم است.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان کرمان گفت: دولت سیزدهم در تامین کالاهای اساسی مردم عملکرد بسیار خوبی داشته است بطوری که کمبود هیچ ماده غذایی را در کشور نداریم و شاهد برچیده‌شدن صحنه‌های تحقیرآمیز دولت قبل مثل صفوف مردم برای مرغ، برنج، روغن و حتی پوشک هستیم.

وی تاکید کرد: آیت الله رئیسی با در نظر گرفتن دو شاخصه جوانگرایی و تخصص‌گرایی در انتخاب وزرای خود، دانشمندترین و بالاترین هیات علمی‌ کابینه را از آن دولت خود کرده است؛ همچنین وی با پرهیز از فامیل‌بازی و انتصاب نزدیکان، برخلاف روسای قبل هیچ یک از اقوامش را در منصب های دولتی منصوب نکرده است که این خود یک امتیاز مثبت و عملکرد بسیار خوبی است.

جلوگیری از خلق نقدینگی با وجود خزانه خالی در دولت جدید

مقدم با اشاره به آزاد شدن پول‌های بلوکه شده ایران در دولت سیزدهم، بیان کرد: با اینکه آیت الله رئیسی دولت را با خزانه خالی و کوهی از بدهی ها و مشکلات اقتصادی تحویل گرفت اما با وجود حجم بالای کسری بودجه و خزانه خالی، از چاپ پول و خلق نقدینگی جلوگیری کرد چراکه این کار سبب افزایش تورم و بیشتر شدن مشکلات کشور می شد.

این فعال سیاسی با بیان اینکه پیوستن به پیمان شانگهای نشان از دیپلماسی راهبردی و عملکرد خوب آیت الله رئیسی در حوزه سیاست خارجی دارد، ابراز کرد: سیاست دولت آیت الله رئیسی نگاه به شرق، آسیامحوری و تقویت دیپلماسی همسایگی است لذا پیمان شانگهای و پیمان های راهبردی دیگر ایران با کشورهای همسایه سبب کاهش تحریم ها و افزایش رونق اقتصادی کشور خواهند شد.

راهبرد عزتمندانه به جای مذاکرات التماسی تعمیق روابط خارجی را به دنبال دارد

وی با اشاره به استقبال کم‌سابقه دولت‌های خارجی، چه شرقی و چه غربی از دولت آیت الله رییسی، افزود: در دولت آیت الله رئیسی، سیاست خارجی کشورمان از روزگاری که «هر توافقی بهتر از بی توافقی» بود  به شرایط «توافق در صورت لغو تحریم‌ها» تغییر پیدا کرده است و بر همین اساس از آغاز مذاکرات؛ راهبرد عزت مندانه و مثمر ثمر به جای ادامه مذاکرات التماسی و لیبرالی خفت بار گذشته، امیدبخش بود چرا که با تغییر و تحولات اخیر در دیپلماسی دولت انقلابی مطمئنا دوران تازه ای از تعمیق روابط خارجی را در عرصه بین المللی شاهد خواهیم بود.

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری استان کرمان اذعان کرد: دولت یازدهم و دوازدهم با بی توجهی به حوزه مسکن حتی واحدهای باقی مانده مسکن مهر دولت قبلی را نیز تکمیل نکرد اما آیت الله رئیسی طبق وعده های انتخاباتی خود و تکلیف بودجه ای مجلس، با ابلاغ این تسهیلات به بانک ها، کلنگ ساخت متوسط سالیانه یک میلیون مسکن را بر زمین زده است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: طبق فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب «امروز بیش از هر چیز به پایداری نیاز داریم و باید مسئولان کشور با پایداری و مقاومت، و تحمل فشارها و مشکلات، راه را ادامه دهند»؛ بنابراین دولت سیزدهم با اینکه کارنامه قابل قبولی تا این جای کار در حوزه سیاست داخلی و سیاست خارجی از خود به جا گذاشته است، اما باید بیش از این معیشت و اقتصاد مردم بهبود یابد همچنین با جبران زیان سهامدران خرد در بورس و رونق تولید ملی در آینده نزدیک، شاهد گشایش و احیای اقتصاد و معیشت ملت و کشورمان باشیم.

انتهای پیام/م




اهمیت ویژه دولت به سلامت مردم در تسریع واکسیناسیون عمومی/ جلوگیری از خلق نقدینگی با وجود خزانه خالی در دولت جدید

منبع:آرمـان
? اهمیت ویژه دولت به سلامت مردم در تسریع واکسیناسیون عمومی/ جلوگیری از خلق نقدینگی با وجود خزانه خالی در دولت جدید