اهدای ۱۴ سری جهیزیه همزمان با «عید غدیر» به‌زوج‌های سیرجانی

همزمان با عید سعید غدیر خم، ۱۴ سری جهیزیه به‌زوج‌های سیرجانی اهدا شد.  به گزارش نذیر کرمان از سیرجان، امروز به‌مناسبت عید غدیر جشن‌های متعدد در جای‌جای شهرستان سیرجان برگزار شد و خیابان‌ها و معابر و مکان‌های مذهبی شاهد برگزاری جشن غدیر با حضور گسترده مردم بودند. در مراسم جشن مسجد و حسینیه مسلم‌بن عقیل […]


همزمان با عید سعید غدیر خم، ۱۴ سری جهیزیه به‌زوج‌های سیرجانی اهدا شد.

 به گزارش نذیر کرمان از سیرجان، امروز به‌مناسبت عید غدیر جشن‌های متعدد در جای‌جای شهرستان سیرجان برگزار شد و خیابان‌ها و معابر و مکان‌های مذهبی شاهد برگزاری جشن غدیر با حضور گسترده مردم بودند.

در مراسم جشن مسجد و حسینیه مسلم‌بن عقیل سیرجان این جشن متفاوت بود و به همت نمازگزاران و خیران این مسجد، خطبه عقد ازدواج ۱۴ زوج جوان خوانده شد و این جوانان زندگی مشترک خود را در این عید بزرگ و در مسجد آغاز کردند و ۱۴ سری جهیزیه هم به این زوج‌ها اهدا شد.

 حجت‌الاسلام عباس مسلمی‌زاده امام جمعه سیرجان که در مراسم شرکت کرده و خطبه عقد این زوج‌ها را جاری کرد، اظهار داشت: به‌مناسبت عید غدیر نمازگزان این مسجد نسبت به جمع‌آوری کمک‌ها اقدام کردند تا زمینه ازدواج جوانان فراهم شود و با تامین کالاهای اساسی به‌مناسبت عید غدیر امروز ۱۴ سری جهیزیه شامل کالاهای اساسی در مجموع با هزینه ۷ میلیارد ریال از محل کمک خیران، نمازگزاران و هیئت امنای مسجد تامین و خریداری و به آنان اهدا شد.

مسلمی‌زاده عنوان کرد: این اقدام حسنه با همدلی و همراهی خیران و مردم نیک‌اندیش صورت گرفت و اقدامات فرهنگی شهرستان در این چنین مناسبت‌هایی همراه با کمک به نیازمندان و اطعام آنان خواهد بود.

پایان پیام/۸۰۰۱۵/ب





اهدای ۱۴ سری جهیزیه همزمان با «عید غدیر» به‌زوج‌های سیرجانی

منبع: فــارس
? اهدای ۱۴ سری جهیزیه همزمان با «عید غدیر» به‌زوج‌های سیرجانی