اهدای عضو نوجوان کرمانی به یک بیمار زندگی بخشید

کرمان – فت فتو – مسئول واحد پیوند اعضای دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: اهدای عضو “ابوالفضل معین‌الدینی”، نوجوان مرگ مغزی شده در ماهان کرمان، جان یک بیمار را نجات داد. به گزارش روز شنبه فت فتو و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کرمان، رضا جعفری افزود: کبد ابوالفضل معین الدینی نوجوان ۱۴ ساله […]

کرمان – فت فتو – مسئول واحد پیوند اعضای دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: اهدای عضو “ابوالفضل معین‌الدینی”، نوجوان مرگ مغزی شده در ماهان کرمان، جان یک بیمار را نجات داد.

به گزارش روز شنبه فت فتو و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کرمان، رضا جعفری افزود: کبد ابوالفضل معین الدینی نوجوان ۱۴ ساله اهل و ساکن ماهان کرمان که بر اثر ترومای ناشی از تصادف دچار مرگ مغزی شده بود، در شامگاه جمعه ۱۷ تیر به یک بیمار نیازمند دریافت عضو اهدا شد.

وی ادامه داد: این نوجوان در بخش آی سی یو (۱) بیمارستان شهید باهنر کرمان بستری بود، مرحله رضایت‌گیری اهدای عضو از خانواده این بیمار با حضور این تیم در کرمان انجام و در نهایت کبد ابوالفضل برای پیوند به شیراز ارسال شد. 

مسئول واحد پیوند اعضا دانشگاه علوم پزشکی کرمان از همکاری خانواده مرحوم معین الدینی و تلاش و زحمات مسئول واحد فراهم‌آوری و هماهنگ‌کنندگان این واحد، تیم‌های پزشکی، بیهوشی، پرستاری آی سی یو (۱) و اتاق عمل بیمارستان شهید باهنر کرمان قدردانی کرد.




اهدای عضو نوجوان کرمانی به یک بیمار زندگی بخشید

منبع: ایرنـا
? اهدای عضو نوجوان کرمانی به یک بیمار زندگی بخشید