اهدای جهیزیه به ۲۲ سرباز ارتش در کرمان

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق کشور از اهدای ۲۲ سری جهیزیه به ارزش ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به سربازان در کرمان خبر داد.  به گزارش نذیر کرمان از کرمان، امیر غلامعلیان صبح امروز دوشنبه ۹ بهمن‌ماه جاری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: توزیع جهیزیه توسط ارتش جمهوری اسلامی در راستای ترویج فرهنگ ازدواج به‌ویژه در بین جوانان […]


فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق کشور از اهدای ۲۲ سری جهیزیه به ارزش ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به سربازان در کرمان خبر داد.

 به گزارش نذیر کرمان از کرمان، امیر غلامعلیان صبح امروز دوشنبه ۹ بهمن‌ماه جاری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: توزیع جهیزیه توسط ارتش جمهوری اسلامی در راستای ترویج فرهنگ ازدواج به‌ویژه در بین جوانان و کارکنان وظیفه انجام می‌شود.

وی بیان داشت: جهیزیه‌های اهدایی به ۲۲ نفر از کارکنان وظیفه قرارگاه عملیاتی جنوب‌شرق کشور در قالب طرح لبیک یا خامنه‌ای ۲۲ و ایجاد شرایط ازدواج آسان برای زوج‌های جوان است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق کشور از برگزاری دو مرحله ازدواج سربازی در کرمان خبر داد و افزود: فاز نخست اهدای جهیزیه به زوج‌های جوان شامل ۲۲ سری تلویزیون و فرش به ارزش ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال است و اقلام ضروری هم در بین آنها توزیع می‌شود و این سنت حسنه ادامه دارد و تکریم خانواده‌های وظیفه در تمام یگان‌ها اجرا می‌شود.

پایان پیام/ ۸۰۰۱۹ / ش





اهدای جهیزیه به ۲۲ سرباز ارتش در کرمان

منبع: فــارس
? اهدای جهیزیه به ۲۲ سرباز ارتش در کرمان