اهالی زادگاه شهید سلیمانی با حضور در راهپیمایی روز قدس، حماسه ای ماندگار خلق کردند

کرمان – فت فتو – امام جمعه و استاندار کرمان در پیام قدردانی از حضور مردم در روز قدس آورده اند، اهالی دیار کریمان، زادگاه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی پرچمدار مبارزه با رژیم اشغالگر صهیونیستی، با مشارکت و حضور پرشور، یکپارچه و مسئولانه در راهپیمایی روز قدس حماسه ای ماندگار خلق کردند. به گزارش […]

کرمان – فت فتو – امام جمعه و استاندار کرمان در پیام قدردانی از حضور مردم در روز قدس آورده اند، اهالی دیار کریمان، زادگاه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی پرچمدار مبارزه با رژیم اشغالگر صهیونیستی، با مشارکت و حضور پرشور، یکپارچه و مسئولانه در راهپیمایی روز قدس حماسه ای ماندگار خلق کردند.

به گزارش روز شنبه فت فتو و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری کرمان، حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی و علی زینی وند با صدور پیام مشترک از حضور گسترده مردم این استان در راهپیمایی روز قدس تقدیر کردند.

در این پیام آمده است، حضور حماسی مردم مومن و روزه دار استان کرمان در راهپیمایی روز جهانی قدس، نماد عزم و اراده مردم در حمایت از آرمانهای فلسطین و قدس شریف در دیار سردار شهید سپهبد سلیمانی پرچمدار مبارزه با رژیم اشغالگر صهیونیستی است.                     

این پیام می افزاید، حضور حماسی مردم مومن و روزه دار استان کرمان در راهپیمایی روز جهانی قدس، نشان از عزم و اراده مردم در حمایت از آرمان فلسطین و قدس شریف دارد.  

امام جمعه و استاندار کرمان در ادامه آورده اند، راهپیمایی روز جهانی قدس، جلوه ای عزتمند و مقتدر از حمایت مستمر، وحدت بخش و آگاهانه مردم از آرمانهای فلسطین است.
 این پیام می افزاید، در دیار کریمان، زادگاه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی پرچمدار مبارزه با رژیم اشغالگر صهیونیستی، مردم کرمان با مشارکت و حضور پرشور، یکپارچه و مسئولانه در راهپیمایی روز قدس حماسه ای ماندگار خلق کردند.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی و زینی وند آورده اند، مردم بصیر و همیشه در صحنه استان کرمان همچون همیشه به ندای بنیان‌گذار فقید جمهوری اسلامی امام راحل (ره) و خلف صالح ایشان حضرت آیت الله خامنه ای (مدظلع العالی) لبیک گفتند و موجب دلگرمی ملت های ستمدیده جهان شدند. 

این پیام می افزاید، بر خود لازم می دانیم از حماسه غرورآفرین و عزتمندانه و حضور آگاهانه و مبتنی بر دشمن شناسی مردم همیشه در صحنه استان کرمان قدردانی کنیم.

در پایان این پیام آمده است، همه ما در راه پیمودن و تحقق آرمان های والای بیداری اسلامی و حمایت از آرمانهای فلسطین و قدس شریف که سردار سپهبد شهید سلیمانی در این راه جان خود را فدا کرد و شهید قدس نامیده شد، مصمم هستیم و در ظل پیروی از منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) تا پیروزی و آزادی قدس شریف این راه را ادامه خواهیم داد.




اهالی زادگاه شهید سلیمانی با حضور در راهپیمایی روز قدس، حماسه ای ماندگار خلق کردند

منبع: ایرنـا
? اهالی زادگاه شهید سلیمانی با حضور در راهپیمایی روز قدس، حماسه ای ماندگار خلق کردند