انهدام باند قاچاق مواد مخدر و کشف یک تن و ۸۶۷ کیلوگرم تریاک در کرمان

فرمانده انتظامی استان کرمان از انهدام یک باند قاچاق مواد مخدر در منطقه جازموریان و زهکلوت و کشف یک تن و ۸۶۷ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیس مواد مخدر استان و قرارگاه ابوذر خبر داد. به گزارش فت فتو از کرمان، سردار عبدالرضا ناظری امروز در نشست خبری  اظهار داشت: در یک عملیات مشترک  […]


فرمانده انتظامی استان کرمان از انهدام یک باند قاچاق مواد مخدر در منطقه جازموریان و زهکلوت و کشف یک تن و ۸۶۷ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیس مواد مخدر استان و قرارگاه ابوذر خبر داد.

به گزارش فت فتو از کرمان، سردار عبدالرضا ناظری امروز در نشست خبری  اظهار داشت: در یک عملیات مشترک  پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و قرارگاه عملیاتی ابوذر موفق شدند در منطقه جازموریان و زهکلوت یک باند قاچاق مواد مخدر را متلاشی کنند.

فرمانده انتظامی استان کرمان عنوان کرد: در این عملیات، یک تن و ۸۶۷ کیلوگرم تریاک، دو قبضه سلاح و مقادیر زیادی مهمات کشف و یک نفر قاچاقچی دستگیر شد و در حال رصد و پیگیری سایر قاچاقچیان در این حوزه هستند.

 ناظری با بیان اینکه از ابتدای سال جاری برخورد قاطعانه با قاچاقچیان مواد مخدر با پشتیبانی دستگاه قضایی انجام داده‌ایم، افزود: با اقدامات اطلاعاتی از ابتدای سال تا کنون موفق به کشف بیش از ۹۸ تن مواد مخدر شده‌ایم که نسبت به سال گذشته ۴ درصد افزایش یافته است و سال گذشته رتبه اول کشفیات در کشور را به خود اختصاص دادیم.

فرمانده انتظامی استان کرمان بیان کرد: به اشرار و سوداگران مرگ هشدار می‌دهیم، نیروهای انتظامی در تمامی کشور اجازه تردد قاچاق مواد مخدر را به این افراد نخواهند داد و از این حرکت ناشایست و عمل مجرمانه خود دست بردارند.

وی خاطرنشان کرد: این مواد از مرزهای شرقی کشور  وارد شده بودند و قصد ترانزیت به مرکز، کشور  و خارج از کشور داشتند که در دام پلیس انتظامی استان قرار گرفتند.

 انتهای پیام/۸۰۰۱۸/ب





انهدام باند قاچاق مواد مخدر و کشف یک تن و ۸۶۷ کیلوگرم تریاک در کرمان

منبع:فــارس
? انهدام باند قاچاق مواد مخدر و کشف یک تن و ۸۶۷ کیلوگرم تریاک در کرمان