انهدام باند سرقت کابل برق در رودبارجنوب

کرمان – دادستان رودبار جنوب از انهدام باند سرقت کابل برق در این شهرستان خبر داد. به گزارش نذیر کرمان، حامد عمرانی گفت: در راستای برخورد بی امان و مستمر با سارقین تجهیزات برق، بررسی موضوع در دستور کار دادستانی قرار گرفت و مأمورین انتظامی شهرستان رودبار جنوب موفق به شناسایی یک باند در این […]

کرمان – دادستان رودبار جنوب از انهدام باند سرقت کابل برق در این شهرستان خبر داد.

به گزارش نذیر کرمان، حامد عمرانی گفت: در راستای برخورد بی امان و مستمر با سارقین تجهیزات برق، بررسی موضوع در دستور کار دادستانی قرار گرفت و مأمورین انتظامی شهرستان رودبار جنوب موفق به شناسایی یک باند در این زمینه شدند.

او افزود: بلافاصله با دستور قضائی در یک عملیات منسجم و ضربتی سه نفر از عوامل اصلی این باند دستگیر شدند.

عمرانی با بیان اینکه احدی از متهمین از اتباع بیگانه و مال‌خر می‌باشد، بیان کرد: از متهمین و محل سکونت آن‌ها مجموعاً چهل کیلو سیم مسی برق، یک موتور سیکلت مخدوش، اقلام مسروقه و سیم چین کشف شد.

او گفت: در تحقیقات و بازجویی‌های اولیه یکی از متهمین به ارتکاب بیش از شش فقره سرقت سیم‌های مسی برق در شهرستان اعتراف کرده است.

عمرانی گفت: در راستای احیای حقوق عامه و حفظ حقوق شهروندی با توجه به در پیش بودن فصل گرما، شناسایی باندهای سرقت و برخورد قاطع و مستمر با سارقین مخصوصاً سارقین تجهیزات مورد استفاده عموم مردم مانند سیم‌های برق در دستور کار جدی دستگاه قضائی است.

کد خبر ۵۷۷۲۴۷۷




انهدام باند سرقت کابل برق در رودبارجنوب

منبع: مــهر
? انهدام باند سرقت کابل برق در رودبارجنوب