انهدام باند سارقان تلفن همراه در سیرجان

فرمانده انتظامی سیرجان از دستگیری ۳ سارق افغان به اتهام سرقت ۵۸ دستگاه تلفن همراه و یک دستگاه لپ‌تاپ از یک باب مغازه در شهر زیدآباد این شهرستان خبر داد.  به گزارش نذیر کرمان از سیرجان، سرهنگ مرتضی امیر سبتکی امروز اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره سرقت مغازه موبایل فروشی در شهر زیدآباد […]


فرمانده انتظامی سیرجان از دستگیری ۳ سارق افغان به اتهام سرقت ۵۸ دستگاه تلفن همراه و یک دستگاه لپ‌تاپ از یک باب مغازه در شهر زیدآباد این شهرستان خبر داد.

 به گزارش نذیر کرمان از سیرجان، سرهنگ مرتضی امیر سبتکی امروز اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره سرقت مغازه موبایل فروشی در شهر زیدآباد شهرستان سیرجان شناسایی و دستگیری عاملان این سرقت‌ها به‌صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: با تلاش‌های ماموران کلانتری ۱۵ زیدآباد ۳ متهم دخیل در این سرقت‌ها که تبعه افغان بودند شناسایی و در یکی از نقاط روستایی حاشیه شهر زیدآباد در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

 فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان گفت: متهمان در مواجهه با شواهد و مدارک موجود، به سرقت ۵۸   موبایل و یک دستگاه لپ‌تاپ و تعداد زیادی لوازم جانبی گوشی اعتراف کردند که همه اموال مسروقه کشف و تحویل مالباختگان شدند.

وی با اشاره به ارزش ۹ میلیارد ریالی این گوشی‌های سرقتی خاطرنشان کرد: یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ متعلق به این سارقان نیز توقیف شد و تحقیقات تکمیلی پلیس در خصوص کشف سایر سرقت‌های احتمالی متهمان با هماهنگی مراجع قضایی همچنان ادامه دارد .

پایان پیام/۳۷۶۳/ب





انهدام باند سارقان تلفن همراه در سیرجان

منبع: فــارس
? انهدام باند سارقان تلفن همراه در سیرجان