انهدام باند سارقان انبار شهرداری انار

فرمانده انتظامی شهرستان انار از دستگیری ۵ نفر سارق و یک نفر مالخر و اعتراف آنها به سرقت ۱۱هزار متر سیم و کابل از انبار شهرداری خبر داد. به گزارش نذیر کرمان از کرمان، سرهنگ صادق نیک‌نفس در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی وقوع سرقت ۸ میلیارد ریالی سیم و کابل از انبار […]


فرمانده انتظامی شهرستان انار از دستگیری ۵ نفر سارق و یک نفر مالخر و اعتراف آنها به سرقت ۱۱هزار متر سیم و کابل از انبار شهرداری خبر داد.

به گزارش نذیر کرمان از کرمان، سرهنگ صادق نیک‌نفس در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی وقوع سرقت ۸ میلیارد ریالی سیم و کابل از انبار شهرداری شهرستان، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود:ماموران پلیس آگاهی با استفاده از روش های علمی و تخصصی نهایتا سرنخ‌هایی از دست داشتن یک باند ۶ نفره از سارقان غیربومی را به دست آورده و با انجام تحقیقات میدانی موفق شدند مخفیگاه این متهمان را شناسایی کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان انار در پایان خاطرنشان کرد: ماموران پس از کسب اطلاعات لازم و اخذ مجوزهای قانونی از مرجع قضایی در یک اقدام ضربتی ۶ متهم را دستگیر که متهمان دربرابر مدارک و مستندات پلیس چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشتند و به سرقت از انبار شهرداری اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

پایان پیام/۸۰۰۲۱/ب





انهدام باند سارقان انبار شهرداری انار

منبع: فــارس
? انهدام باند سارقان انبار شهرداری انار