انهدام باند سارقان انبار شهرداری انار

فرمانده انتظامی شهرستان انار از دستگیری پنج نفر سارق، یک نفر مالخر و اعتراف آنها به سرقت ۱۱هزار متر سیم و کابل از انبار شهرداری خبر داد. به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری نذیر کرمان؛ به نقل از معاونت‌ اجتماعی نیروی‌ انتظامی شهرستان‌ انار؛ صادق نیک‌نفس گفت: پنج نفرسارق و یک نفر مالخر در جریان […]

فرمانده انتظامی شهرستان انار از دستگیری پنج نفر سارق، یک نفر مالخر و اعتراف آنها به سرقت ۱۱هزار متر سیم و کابل از انبار شهرداری خبر داد.

به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری نذیر کرمان؛ به نقل از معاونت‌ اجتماعی نیروی‌ انتظامی شهرستان‌ انار؛ صادق نیک‌نفس گفت: پنج نفرسارق و یک نفر مالخر در جریان سرقت از انبار شهرداری انار دستگیر و سارقان به سرقت ۱۱هزار متر سیم و کابل از انبار شهرداری اعتراف کردند. 
 
فرمانده انتظامی شهرستان‌ انار در تشريح خبر گفت: در پی وقوع سرقت ۸میلیاردریالی سیم و کابل از انبار شهرداری شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.
 
وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با استفاده از روش‌های علمی و تخصصی نهایتا سرنخ‌هایی از دست داشتن یک باند ۶نفره از سارقان غیربومی را به دست آورده و با انجام تحقیقات میدانی موفق شدند مخفي‌گاه این متهمان را شناسايي کنند.

نیک نفس در پایان خاطرنشان کرد: ماموران پس از کسب اطلاعات لازم و اخذ مجوزهای قانونی از مرجع قضائی در یک اقدام ضربتی ۶متهم را دستگیر که متهمان دربرابر مدارک و مستندات پلیس چاره ای جز بیان حقیقت نداشتند و به سرقت از انبار شهرداری اعتراف کردند که متهمین پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی گردیدند.
 
انتهای/خبر




انهدام باند سارقان انبار شهرداری انار

منبع:آرمـان
? انهدام باند سارقان انبار شهرداری انار