انقلاب و نظام مدیون کار و کارگر است

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس گفت: انقلاب و نظام مدیون کار و کارگر است؛ همان‌گونه که پیامبر(ص) دست کارگر را بوسیدند، انقلاب ما نیز مدیون تلاش کارگران ایران اسلامی است. حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین حسین جلالی در گفتگو با خبرنگار سرویس اقتصادی پایگاه خبری«نذیر کرمان»؛ ضمن گرامی‌داشت هفته کار و کارگر گفت: کارگران یکی از محورهای […]

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس گفت: انقلاب و نظام مدیون کار و کارگر است؛ همان‌گونه که پیامبر(ص) دست کارگر را بوسیدند، انقلاب ما نیز مدیون تلاش کارگران ایران اسلامی است.

حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین حسین جلالی در گفتگو با خبرنگار سرویس اقتصادی پایگاه خبری«نذیر کرمان»؛ ضمن گرامی‌داشت هفته کار و کارگر گفت: کارگران یکی از محورهای اقتصاد کشور هستند به این معنا که اگر سرمایه و کارفرما را به عنوان دو ضلع یک مثلث در نظر بگیریم، ضلع سوم این مثلث کارگران هستند.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: کارگران نقش مهمی در پیروزی انقلاب داشته‌اند؛ در اوایل انقلاب کارگران با تحصن در شرکت نفت و کارخانجات به تحقق انقلاب سرعت بخشیدند و پس از پیروزی انقلاب نیز علی‌رغم شعارهای پر‌رنگ و لعاب کمونیست‌ها و گروه‌های به ظاهر طرفدار کارگر، اما آنها توجهی به این شعارها نکردند و با محوریت دین به ساخت ایران اسلامی پرداختند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: آن روزها نفت، کارخانجات، تشکیلات نظامی و غیره ما وابسته به غربی‌ها بود؛ اما پس از پیروزی انقلاب اسلامی کارگران با خلاقیت خود اقدام به ساختن ایران کردند و ما امروز به خودکفایی در عرصه‌های مختلف رسیده‌ایم.

وی با بیان این‌که تولید و استخراج نفت، کارخانجات پتروشیمی، فازهای پارس جنوبی، سکوهای دریایی و غیره همه مدیون فعالیت و اقدامات کارگران کشور است، اظهار کرد: دشمن همواره تلاش می‌کند که تحت عنوان تشکل‌های کارگری و صنفی، کارگران را مقابل نظام قرار دهد، اما آنان هرگز در زمین دشمن بازی نکرده‌اند و با بصیرت نافذی که داشته‌اند، با نظام و انقلاب تعامل کرده‌اند.

جلالی خاطرنشان کرد: انقلاب و نظام مدیون کار و کارگر است؛ همان‌گونه که پیامبر(ص) دست کارگر را بوسیدند، انقلاب ما نیز مدیون تلاش کارگران ایران اسلامی است.

انتهای خبر/م




انقلاب و نظام مدیون کار و کارگر است

منبع:آرمـان
? انقلاب و نظام مدیون کار و کارگر است